Ung og gravid med barn nr 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2014

Mami

Hvad skulle der være galt i det jeg er 23 og igang med nr 3 det er rammerne og forældrene der give gode forældre ikke alderen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

Muhmi

Jeg ville da ønske at jeg havde fået mine unger tidligere og ikke først nummer to som 27 årig, jeg er 29 nu, med spiral og vi regner med at lave en eller to mere om et par år, men der er jeg skam mere bekymret om jeg bliver sådan, for gammel af krop heheh

Anmeld

16. juli 2014

Morgensol

Jeg er 27, mor til 2 skønne piger på 2,5 og 4 og har termin til dec. Jeg når at blive 28 i sep, men det gir jo nogenlunde det samme. 

Jeg kender godt kommentarerne, men jeg er ligeglad. Vi vil ha nr 3 nu, det er vores valg! Heldigvis er det ikke vores familie eller venner der kommer med de kommentarer, men bekendte og fremmede og derfor rager det mig en papand! 

I skal gøre hvad der er godt for JERES familie, ikke hvad andre dikterer! 

Anmeld

16. juli 2014

StephanieNajim

Først og fremmest, tillykke med graviditeten

Jeg kan intet problem se i det, i virker begge til at have et stabilt liv og overskuddet er der, så hvorfor ikke?

Jeg er selv 23 og har 3 børn, og for os kunne det ikke være mere perfekt <3

Anmeld

16. juli 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Hej damer

Jeg er en 26-årig kvinde, der næsten når at blive 27 inden barn nr 3 kommer...

Vi har i forvejen en dreng på 6, som vi fik da jeg var knap 20 og min kæreste 23 (absolut ikke planlagt, men ønsket), og en pige på halvandet vi var 24, og 27 da vi fik hende og hun var meget planlagt...

To fantastiske unger som elsker hinanden højt og som vi elsker højt..

Vi har altid godt kunnet tænke os 3 børn, særligt kunne vi godt tænke os søskende lidt tættere på hinanden end de 5 år der er mellem vores dreng og pige, men har sloges lidt med tanken om det ikke var lidt små pinligt at have 3 børn og ikke være ældre... Så hjertet siger ja, men hjernen sagde nej..

Vi besluttede os for at prøve, da det tog 2 år at blive gravide med vores datter og selvfølgelig blev jeg gravid i første hug.

Det skal siges at vi har eget nyistandsat hus, 2 biler, faste Jobs (jeg er pædagog, min kæreste fabriksarbejder), gode venner, overskud og økonomien er til det... og vi har været kærester i 10 år trods vores unge alder...

Orker bare ikke mere af det jeg mødte meget med vores søn: "du er da aaalt for ung", "i har da travlt" og så videre...

Så hjertet er lykkelig, men hjernen er skeptisk..

Hvad ville i synes om en 27-årig mor til 3?

(Ihh guder, hvor ville jeg ønske at folk var mere åbensindet og at jeg var mere ligeglad, hader mig selv for ikke bare være ovenud lykkelig)

Tanker fra en forvirret

Stort tillykke med graviditeten ♥ Ja, i bliver da unge forældre til 3, men det kan jeg absolut ikke se noget problem i. Det må være super dejligt,  at få de børn man ønsker,  i en tidlig alder. 

Jeres børn,  vil kunne få så meget glæde af hinanden,  ved at være tæt. Hvis jeg havde muligheden,  ville jeg have gjort det samme som dig

Jeg synes det er så sejt,  at i har overskud til nr. 3, og han/hun ligger i din mave og hygger sig lige nu.  Så jeg vil sige "go for it" og så må folk tænke hvad de vil.

Jeg er 24 og min kæreste er 27 - vi har en datter fra den 04.07.2014 ♡

Jeg har været gravid en gang før,  med tvillinger - endte desværre som MA

Så vi kunne have været 24 og 27 med 3 børn.

Anmeld

16. juli 2014

anja89

Anonym skriver:

Hej damer

Vi har i forvejen en dreng på 6, som vi fik da jeg var knap 20 og min kæreste 23 (absolut ikke planlagt, men ønsket), og en pige på halvandet vi var 24, og 27 da vi fik hende og hun var meget planlagt...

Vi har altid godt kunnet tænke os 3 børn, særligt kunne vi godt tænke os søskende lidt tættere på hinanden end de 5 år der er mellem vores dreng og pige, men har sloges lidt med tanken om det ikke var lidt små pinligt at have 3 børn og ikke være ældre... Så hjertet siger ja, men hjernen sagde nej..

Vi besluttede os for at prøve, da det tog 2 år at blive gravide med vores datter og selvfølgelig blev jeg gravid i første hug.

Det skal siges at vi har eget nyistandsat hus, 2 biler, faste Jobs (jeg er pædagog, min kæreste fabriksarbejder), gode venner, overskud og økonomien er til det... og vi har været kærester i 10 år trods vores unge alder...

Orker bare ikke mere af det jeg mødte meget med vores søn: "du er da aaalt for ung", "i har da travlt" og så videre...

(Ihh guder, hvor ville jeg ønske at folk var mere åbensindet og at jeg var mere ligeglad, hader mig selv for ikke bare være ovenud lykkelig)

Tanker fra en forvirret

Jeg syntes det er hel ok at havde 3 børn i en alder af 27 

Jeg har selv to piger og er gravid med nr 3 jeg bliver 26 lige inden den 3 kommer 

Min store pige er 6 (7 til oktober) fik hende 3 måneder inden jeg blev 19 hun var ikke planlagt men vi var enige om vi ville beholde.

den lille pige er 4 (blev hun i maj) da jeg fik hende var jeg 21.

nu venter vi på nr 3 som skulle komme i starten af februar (vis det ikke bliver før ) og jeg når lige at blive 26 i starten af januar 

Har intet negativt hørt om min alder i forhold til antallet af børn 

Anmeld

16. juli 2014

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ihh tak du fik mig til at smile...

Ja du må også opleve at få nogle kommentarer... Jeg er bare pr automatik sådan en som egentlig er ligeglad med hvad folk gør, bare det giver mening for dem og ikke kan genere andre...

Hatten er for dig også!

Vi havde ikke noget valg.. De er jo lavet på klinik og det var ikke meningen vi skulle være så gamle.. 

Fra vi startede med at prøve at blive forældre til de endelig lå i mine arme gik der 12,5 år.. Så det har været en hård, sej og lang kamp.. Men det hele værd.. 

Anmeld

16. juli 2014

Tulle28

Jeg synes da det lyder som om I virkelig har overvejet for og imod, I har et stabilt forhold, jobs og I ved jo, hvad I har i vente i og med I allerede har 2 børn.

Jeg er selv en "gammel" mor, jeg er 35 og har 2 piger på hhv. 2 og 4, og selvom jeg ikke havde lyst til at få børn da jeg var i din alder, så kan jeg da godt ind imellem misunde dem, som stadigvæk er "unge" når deres børn er store/voksne.

Jeg synes det lyder som en god beslutning

Anmeld

16. juli 2014

PST

Anonym skriver:

Hej damer

Tanker fra en forvirret

Tillykke med graviditeten! :-)

I har da den perfekte alder! Tænk ikke på andres spørgsmål eller holdninger ! Intet pinligt !!  

Anmeld

16. juli 2014

mch

Anonym skriver:

Hej damer

Tanker fra en forvirret

Op med humøret og tillykke med graviditeten jeg vælger lige at vedhæfte den artikel her, så kan det være du finder på nogle gode kommentar
http://politiken.dk/debat/ECE2334687/hvad-bilder-d e-gamle-moedre-sig-egentlig-ind/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.