Vildt nok! Masser af liv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2014

Sunsmile

Babybrain skriver:

Tillykke til jer der har mærket liv    !

Jeg synes endnu ikke rigtig, at jeg har mærket noget, hvor jeg uden tvivl kunne sige, at det var baby.

Synes dog nogle gange, at jeg føler det som om, at der er "nogen" som skubber på inde fra.   Sådan et konstant tryk enten i den ene eller den anden side, som så holde op igen, i dont know. Men glæder mig helt vildt til han begynder at rumstere rundt derinde. Forhåbentlig meget snart 

Jeg tror nu ikke det ka vare så lang tid før du kan mærke noget mere :-) vi er jo snart halvvejs :-) jeg vil også gerne mærke det sådan lidt mere tydeligt, selvom jeg ikke har været i tvivl, men har ikke mærket noget idag endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

Babybrain

Sunsmile skriver:

Jeg tror nu ikke det ka vare så lang tid før du kan mærke noget mere :-) vi er jo snart halvvejs :-) jeg vil også gerne mærke det sådan lidt mere tydeligt, selvom jeg ikke har været i tvivl, men har ikke mærket noget idag endnu

Jeg har også på fornemmelsen, at jeg snart mærker noget mere, men jeg er nu ved at blive lidt utålmodig.

Men som du siger, så kan det ikke vare længe endnu 

Anmeld

27. juli 2014

Sunsmile

Babybrain skriver:

Jeg har også på fornemmelsen, at jeg snart mærker noget mere, men jeg er nu ved at blive lidt utålmodig.

Men som du siger, så kan det ikke vare længe endnu 

Er du begyndt at mærke liv? Jeg har mærket det ret tydeligt, næsten hver dag siden sidste lørdag hvor jeg var 19+0.

Anmeld

28. juli 2014

Babybrain

Sunsmile skriver:

Er du begyndt at mærke liv? Jeg har mærket det ret tydeligt, næsten hver dag siden sidste lørdag hvor jeg var 19+0.

Tillykke !

Ja, jeg har mærket liv i lidt over en uge nu, hvor jeg ikke har været i tvivl. Det svinger hvor ofte, men det er hver dag, at jeg mærker noget. 

Anmeld

28. juli 2014

Sunsmile

Babybrain skriver:

Tillykke !

Ja, jeg har mærket liv i lidt over en uge nu, hvor jeg ikke har været i tvivl. Det svinger hvor ofte, men det er hver dag, at jeg mærker noget. 

Iiiih hvor dejligt
Jeg glæder mig til at jeg også kan mærke det udenpå så kæresten kan være med.
Hvornår skal du til MD?

Anmeld

29. juli 2014

Babybrain

Sunsmile skriver:

Iiiih hvor dejligt
Jeg glæder mig til at jeg også kan mærke det udenpå så kæresten kan være med.
Hvornår skal du til MD?

Ja, det gør jeg også.

Jeg var til md i går  og det gik rigtig fint. 

Anmeld

29. juli 2014

Sunsmile

Babybrain skriver:

Ja, det gør jeg også.

Jeg var til md i går  og det gik rigtig fint. 

Hvor dejligt at høre det er jo rart at vide at alt er som det skal være
Jeg skal først afsted på torsdag .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.