Vildt nok! Masser af liv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
16 svar
10 synes godt om
12. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg er idag 18+6, og har netop lige filmet de små spark udenpå maven!!! Der er fart på vores lille bokser derinde  Den mosler virkelig meget rundt, både igår og idag har der været næsten permanent aktivitet når jeg har ligget på sofaen (hvilket har været en del da jeg var syg igår). Kæresten har både mærket og set masser af puf nu. Det er sgu da vildt når jeg ikke er længere henne! Men dejligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2014

Sunsmile

Mor11 skriver:

Jeg er idag 18+6, og har netop lige filmet de små spark udenpå maven!!! Der er fart på vores lille bokser derinde  Den mosler virkelig meget rundt, både igår og idag har der været næsten permanent aktivitet når jeg har ligget på sofaen (hvilket har været en del da jeg var syg igår). Kæresten har både mærket og set masser af puf nu. Det er sgu da vildt når jeg ikke er længere henne! Men dejligt 

Jeg sad netop og tænkte på at ville skrive et indlæg om der er nogle som kan mærke liv.

Det kan jeg jo så se at du kan, hvor er det fantastisk og hvor vildt at du og din kæreste kan mærke det allerede.

Jeg er 18+0 idag og har mærket bitte små indvendige bevægelser her igår og idag, men overhovedet ikke noget der bare er i nærheden af noget man kan mærke udenpå.

Hvor må det være fedt for dig og ikke mindst din kæreste

Anmeld

12. juli 2014

Sunsmile

Mor11 skriver:

Kan man se det på videoen? Så kunne jeg da godt tænke mig at se den

Anmeld

12. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sunsmile skriver:

Ja det kan man hvis man har et roligt øjeblik det er jo små puf, men jo de kan ses. Skal prøve at lægge videoen op i morgen, er lige på vej til familietamtam 

Anmeld

12. juli 2014

Sunsmile

Mor11 skriver:

Ja det kan man hvis man har et roligt øjeblik det er jo små puf, men jo de kan ses. Skal prøve at lægge videoen op i morgen, er lige på vej til familietamtam 

Fedt !
Spændende god fornøjelse.

Anmeld

13. juli 2014

mit1barn

Jeg kan også mærke jævnligt liv Jeg mærkede min spunk første gang for en lille uges tid siden, og jeg synes faktisk at jeg kan mærke ham ret ofte, enten gennem små "bobler" eller meget blide puf. Manden har ikke mærkert ham endnu, men er også kun 17+3

Det er så dejligt at mærke liv, bliver helt varm inden i

Anmeld

13. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
mit1barn skriver:

Jeg kan også mærke jævnligt liv Jeg mærkede min spunk første gang for en lille uges tid siden, og jeg synes faktisk at jeg kan mærke ham ret ofte, enten gennem små "bobler" eller meget blide puf. Manden har ikke mærkert ham endnu, men er også kun 17+3

Det er så dejligt at mærke liv, bliver helt varm inden i

Ja det er nemlig dejligt, og giver lige én bekymring mindre

Anmeld

13. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sunsmile skriver:

Jeg har prøvet at lægge videoen på min profil og den kom også okay langt. Der stod at den var ved at blive valideret, men nu er den væk igen  Så ja, jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal få den herind. 

Anmeld

14. juli 2014

Sunsmile

Mor11 skriver:

Jeg har prøvet at lægge videoen på min profil og den kom også okay langt. Der stod at den var ved at blive valideret, men nu er den væk igen  Så ja, jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal få den herind. 

Ok det var da underligt. Jeg har ikke prøvet at ligge videoer op. Tak fordi du prøvede

Ha en go dag.

Anmeld

14. juli 2014

Babybrain

Tillykke til jer der har mærket liv    !

Jeg synes endnu ikke rigtig, at jeg har mærket noget, hvor jeg uden tvivl kunne sige, at det var baby.

Synes dog nogle gange, at jeg føler det som om, at der er "nogen" som skubber på inde fra.   Sådan et konstant tryk enten i den ene eller den anden side, som så holde op igen, i dont know. Men glæder mig helt vildt til han begynder at rumstere rundt derinde. Forhåbentlig meget snart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.