Spørgesmål til alle jer mødre der har født!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2014

Dianabk

Sarita Thomasardóttir skriver:

Hvor langt henne i graviditeten var i da fødselen gik i gang?

Og hvilke "tidlige" fødselstegn havde i?

Har både hørt og læst at de fleste førstegangsfødende går over deres termin dato, og at jeg derfor godt kan forberede mig på dette.

Jeg er 39+1 og er utrolig spendt/utolmodig!!

Jeg vil ikke klage, da jeg er overlykkelig over at skule være mor, og ved at der er mange kvinder derude der ville give sin højre hånd for at stå i mine sko. Jeg ved at jeg er heldig!

Men… Jeg har haft lændesmerter samt menstruation lignende smerter i en uge nu; så slemme at jeg dårligt nok kan gå. Har konstante plukveer og sover dårligt. Får jag i skeden (føles som om jeg bliver dolket indvendigt fra) og stød ned i balder og lår der gør at jeg falder ned i gulvet. Har fået væske i fødder, ben, fingrer og i ansigt og tisser mindst 30 gange om dagen.

Så… Nu må hun gerne snart komme 

P.s. Modtager gerne ve-støv 

Hold nu op hvor er du smuk gravid

Jeg fødte 41+1 og vandet begyndte at sive 40+9 kl 21 også gik det ellers sin gang stille og roligt

Al held og lykke og masser af ve støv afsted til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2014

mortilnoahogmelina

Jeg fødte 39+6 mit startede med mens smerter som Gik over i veer .

Fødte tilgengæld først 40+2 anden gang med sammen opstart .

Anmeld

13. juli 2014

Aagaard

Sarita Thomasardóttir skriver:

Hvor langt henne i graviditeten var i da fødselen gik i gang?

Og hvilke "tidlige" fødselstegn havde i?

Har både hørt og læst at de fleste førstegangsfødende går over deres termin dato, og at jeg derfor godt kan forberede mig på dette.

Jeg er 39+1 og er utrolig spendt/utolmodig!!

Jeg vil ikke klage, da jeg er overlykkelig over at skule være mor, og ved at der er mange kvinder derude der ville give sin højre hånd for at stå i mine sko. Jeg ved at jeg er heldig!

Men… Jeg har haft lændesmerter samt menstruation lignende smerter i en uge nu; så slemme at jeg dårligt nok kan gå. Har konstante plukveer og sover dårligt. Får jag i skeden (føles som om jeg bliver dolket indvendigt fra) og stød ned i balder og lår der gør at jeg falder ned i gulvet. Har fået væske i fødder, ben, fingrer og i ansigt og tisser mindst 30 gange om dagen.

Så… Nu må hun gerne snart komme 

P.s. Modtager gerne ve-støv 

39+3 ingen tegn før veerne startede om natten.

Hvor er du smuk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.