Spørgesmål til alle jer mødre der har født!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2014

Mor Christa

Øv hvor er det bare hårdt den sidste tid!

første gang blev jeg sat igang 38+2 , så den gælder ikke ;-)

anden gang gik jeg selv i fødsel 41+0 - havde fået lavet hindeløsning dagen før, så ved ikk om det satte skub i tingene :-) 

havde i uge 38 en dag med veer i 6 timer, som desværre ikk blev til mere, havde så derefter mange plukkeveer indtil jeg fødte - og jag i skeden, hvilket i følge min jdm vat tegn på at hun satte sig længere ned i bækkenet. 

Vågnede så 41+0 med småveer, men de blev ved! Havde så "hyggeveer" indtil kl 15, hvor jeg ringede til fg, kørte ind og blev tjekket, og var 5 cm åben :-) .. 4 Timer og 14 minutter efter indlæggelse var hun født :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

WOW hvor er du bare super flot og sikken en dejlig mave 

Jeg har kun født en gang, gik over tid, blev sat i gang 41 + 4 og fik veer 41 + 5 og fødte først 42 + 0 altså 14 dage over tid, efter 34 timer med veer og ingen søvn, skide hårdt, men det hele værd :-)

Held og lykke med fødslen :-)

Anmeld

12. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er helt okay at klage sig! Det er pissehårdt at være højgravid! 

Jeg havde det som dig de sidste ca 2 måneder af min sidste graviditet. Især jagene indvendig havde jeg læææænge 

Gik 4 dage over, havde ingen tegn, veerne kom bare stille og roligt en lørdag morgen 

Anmeld

12. juli 2014

Trekløver(:

Sarita Thomasardóttir skriver:

Hvor langt henne i graviditeten var i da fødselen gik i gang?

Og hvilke "tidlige" fødselstegn havde i?

Har både hørt og læst at de fleste førstegangsfødende går over deres termin dato, og at jeg derfor godt kan forberede mig på dette.

Jeg er 39+1 og er utrolig spendt/utolmodig!!

Jeg vil ikke klage, da jeg er overlykkelig over at skule være mor, og ved at der er mange kvinder derude der ville give sin højre hånd for at stå i mine sko. Jeg ved at jeg er heldig!

Men… Jeg har haft lændesmerter samt menstruation lignende smerter i en uge nu; så slemme at jeg dårligt nok kan gå. Har konstante plukveer og sover dårligt. Får jag i skeden (føles som om jeg bliver dolket indvendigt fra) og stød ned i balder og lår der gør at jeg falder ned i gulvet. Har fået væske i fødder, ben, fingrer og i ansigt og tisser mindst 30 gange om dagen.

Så… Nu må hun gerne snart komme 

P.s. Modtager gerne ve-støv 

Jeg fødte 39+3.. Vandet gik 39+2, og det var ingen tegn på noget inden.

Anmeld

12. juli 2014

Pinkrose

Altså jeg var en af dem der fødte før tid første gang.
Vandet gik om natten da jeg var 37 men var så træt at jeg ikke tænkte over det , så lagde mig til at sove og da jeg vågnede næste morgen ondt i lænden og da jeg valgte at blive tjekket på fødemodtsgelsen var jeg næsten klar til fødsel, den dag hvor mor vand gik, havde jeg ikke lagt mærke til nogle tegn ,

Held g lykke med det

Anmeld

12. juli 2014

Matuk

Jeg fødte 37+0. Vandet gik og så kom han ca. 10 timer senere. :-)

Anmeld

12. juli 2014

LinLin

Er det ikke en skrøne det med førstegangsfødende går over tid??

Jeg fødte i hvert fald 37+6 - vandet gik uden forvarsel en morgen midt i sengen det var 5.30 og David er født 17.10...

Anmeld

12. juli 2014

Astrid1984

Første gang 35+0
Anden gang 39+2

Anmeld

12. juli 2014

Lilott

Sikke en flot mave du har

Jeg fødte 40+0 og det startede med at jeg havde voldsomt ondt i maven, men det var så åbenbart veer

Anmeld

12. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
LinLin skriver:

Er det ikke en skrøne det med førstegangsfødende går over tid??

Jeg fødte i hvert fald 37+6 - vandet gik uden forvarsel en morgen midt i sengen det var 5.30 og David er født 17.10...

Narj, det er det vidst ikke de fleste jm siger til førstegangs at de skal regne med at gå over (hvis altså alt er normalt self) det ville de vel ikke slynge ud hvis ikke tallene talte for at det er korrekt at de fleste førstegangs går over tid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.