Nogen har måske set mit indlæg tidligere ang vores tvillinger https://www.baby.dk/debat/244849pi1/mistet-et-barn/hjaelp-til-mindetatovering.aspx
jeg forventer egentligt ikke nogle svar på denne tråd, har bare så mange tanker i mit hovede...
vi jar været på ferie i en lille uge og alt var fint (bortset fra alle de f***ing tvilling klapvogne vi så alle steder, men nu er vi hjemme igen og jeg tuder konstant...
jeg har så mange tanker, jeg vil på den ene side være gravid igen for savner følelsen af de små inden i, og samtidig vil jeg ikke for tænk hvis det sker igen... Jeg er helt ude af den, det var vores egen beslutning at ende graviditeten, men alligevel føler jeg ikke vi havde noget valg...
jeg vil bare have mine tvillinger tilbage, hvorfor fanden skulle det her ske for os?!?! Jeg kan ikke se hvordan jeg nogensinde skal give slip på dem og ikke græde over dem mere? Kan også føle mig skyldig over de dage jeg ikke har været ked af det... Tager tit mig selv i at glemme at de er væk...
imorgen skal jeg ses med hele familien for første gang siden vi fik den dårlige nyhed, de ved alle hvad der er sket, men orker ikke at snakke om det (selvom jeg har brug for det) for jo mere jeg siger det, jo mere går det op for mig at det er sandt...
vi har mistet vores to små børn!!!
Og nu kalder den store så må gemme tårerne
Anmeld