Neutraliseret Norsk Skovkat gives væk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
31. marts 2008

frk heldig

Zuzet skriver:

Dejlig 5 år gammel han kat, sød og kælen, brunstribet med hvid....

Er opdrættet af mig, har stamtavle og gives kun væk til en sød famile der vil passe godt på ham...sælges da jeg har været opdrætter og nu desværre må stoppe da jeg kun må have én kat i min lejlighed :-(

Er vant til børn og andre katte...

Skriv gerne på: tegnekunst@yahoo.dk hvis han evt. er noget for dig

Hilsen

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2008

SaNiNa

hvor er han bare kær hvade selv en norskskovkat for 1 årstids tiden men han blev aflivet da han var syg hvis det ikke ar fordi vi hvade to katte ny hvad jeg taget ham med det sammen... men hvis du ikke når at få afsat ham enden vi forhåbelig flytter (i det hus vi gerne vil købe) så tager jeg ham...

Sanne

Anmeld

31. marts 2008

Loggidut

må jeg være nysgerrig og spørge om hvad der sker med ham hvis du ikke finder et godt hjem til ham....
er sørme gået i tænkeboks, for at finde ud af om vi måske kunne tage ham, men ved ikke, vi har lige fået aflivet vores skønne gamle 5 årig kat, han var bare så syg...og jeg ved ikke helt om vi er parate til sådan et spring...
Vi har jo forresten den knaldskønne Bozzy i forvejen, og der er et par billeder af ham på mit album.

hmmm, aj jeg tror jeg hellere må snakke med manden om det!

Anmeld

3. april 2008

Zuzet

Jamen hvis jeg ikke snart finder et godt og blivende hjem må jeg få ham aflivet, jeg vil ikke bare give ham til hvem som helst dahan fortjener et godt liv ellers vælgerjeg hellere aflivning for vil ikke havehan få et dårligt liv eller bliver en kat der skal flyttes igen og igen.

Hilsen

Lotte

Anmeld

4. april 2008

SaNiNa

Zuzet skriver:

Jamen hvis jeg ikke snart finder et godt og blivende hjem må jeg få ham aflivet, jeg vil ikke bare give ham til hvem som helst dahan fortjener et godt liv ellers vælgerjeg hellere aflivning for vil ikke havehan få et dårligt liv eller bliver en kat der skal flyttes igen og igen.

Hilsen

Lotte

kan jeg godt forstå de er jo vores små kære...

Anmeld

15. april 2008

Loggidut

zuzet...jeg tror gerne jeg vil springe over igen...vi har lige fået to katte aflivet :'( den gamle hankat jeg arvede fra min far efterhans død, måtte lade livet da han var fyldt med kræftknuder, og mit højtelsket lille Bozzy, som jeg bare var så totalt vild glad for, kom hjem med knust overlår, på bagbenet....i en dum weekend...så jeg klare det simpelthen ikke, så nemt er det, og jeg tror heller ikke børnene kan holde til at midste 2 katte og så pludselig få en ny. Michael og jeg er enige om at der skal gå lang tid inden vi igen kan / vil tillade os at få et husdyr...det gør så forfærdeligt ondt når man har elsket dem, og man så må træffe det hårde beslutning. så sorry, jeg håber virkelig du finder jordens dejligste mennesker til din lille mis...for sådan en dejlig kat fortjener jo at have det godt!

Anmeld

16. april 2008

SaNiNa

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] zuzet...jeg tror gerne jeg vil springe over igen...vi har lige fået to katte aflivet :'( den gamle hankat jeg arvede fra min far efterhans død, måtte lade livet da han var fyldt med kræftknuder, og mit højtelsket lille Bozzy, som jeg bare var så totalt vild glad for, kom hjem med knust overlår, på bagbenet....i en dum weekend...så jeg klare det simpelthen ikke, så nemt er det, og jeg tror heller ikke børnene kan holde til at midste 2 katte og så pludselig få en ny. Michael og jeg er enige om at der skal gå lang tid inden vi igen kan / vil tillade os at få et husdyr...det gør så forfærdeligt ondt når man har elsket dem, og man så må træffe det hårde beslutning. så sorry, jeg håber virkelig du finder jordens dejligste mennesker til din lille mis...for sådan en dejlig kat fortjener jo at have det godt![/citat] Puha Loggidut hvor er jeg ked af det på jeres vejene kan slet ikke forstille hvr kede af det i er... Stort (H) fra mig til jer alle sammen.... Sanne

Anmeld

21. april 2008

MariaIb

Er du kommet af med ham ?

Anmeld

21. april 2008

Heidi D

Hej...
Har du stadig din skønne kat?

Vi er en familie på 5 menneskefolk og tre skønne katte. Vi er nok blevet a la et "kattepension"s hjem, har lige fået vores 3. kat, da den også havde brug for et nyt hjem. Synes alligevel at der er plads til en mere.
Vi bor i eget hus på Fyn og det er kun os, der bestemmer hvor mange katte vi skal have. ;)
Vores ældste kat er kvart norsk skovkat, en steriliseret hunkat. De to andre er brødre og begge kastereret og virkelig underlige!!! :D

Hvis du synes det lyder som noget for din kat, kan du bare sige til, så må vi finde ud af at få den til Fynsland. (C)

kh Heidi

Anmeld

22. april 2008

Zuzet

Der kommer én og ser på ham på fredag, vil hun ikke have ham vender jeg lige tilbage...

Tusind tak for svar

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.