Neutraliseret Norsk Skovkat gives væk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.869 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. marts 2008

Zuzet

Dejlig 5 år gammel han kat, sød og kælen, brunstribet med hvid....

Er opdrættet af mig, har stamtavle og gives kun væk til en sød famile der vil passe godt på ham...sælges da jeg har været opdrætter og nu desværre må stoppe da jeg kun må have én kat i min lejlighed :-(

Er vant til børn og andre katte...

Skriv gerne på: tegnekunst@yahoo.dk hvis han evt. er noget for dig

Hilsen

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2008

Bamseboet :D

Har du ikke et billede af ham??

Anmeld

27. marts 2008

Zuzet

www.zuzet.dk kan du under mine katte finde Ecuador, det er ham.....dog ikke et nyt billede

Hilsen

Lotte

Anmeld

27. marts 2008

Pia.

Hvor er han bare dejligt... en rigtig fin mis, kan se dine katte har det rigtig godt... håber du finder det helt rigtige og trykke hjem til ham, det må være en svær situation du står i lige nu :S - ikke rart at skulle af med et dyr når det ikke er med egen vilje...:'( Stort knus fra Pia.

Anmeld

27. marts 2008

MUTT3

En skam der er så langt til Holte, for han er s... godt nok bare lækker, og fin.

Anmeld

27. marts 2008

Regine

jeg vil lige vende tilbage til denne tråd imorgen for det kan godt ske jeg gerne vil have ham... for han er da bare for lækker...

Anmeld

28. marts 2008

Villa

Hov hov søde Regine. Du må jo ikke have kat har du da lige fortalt mig. Jeg tænkte også på at tage ham, men hvis jeg skal ha' killinger til sommer kommer jeg jo nok ikke til at mangle katte :D Jeg er så lidt nysgerrig efter at vide om dens tænder. Har prøvet et par katte med tandsten osv. da de nåede den alder :( Og en tandresning er ikke helt billig :S Knus V. som har plads til ham *S* PS: Min bedre havldel efterlyser en kat der vil sove arm i arm. Den sidste han havde sov mellem hans ben under dynen, og han savner den sådan. Det vil de 2 vi har nu så ikke lige være med til :P

Anmeld

28. marts 2008

Zuzet

[citat][f][småt]Villa skriver:[/småt][/f] Hov hov søde Regine. Du må jo ikke have kat har du da lige fortalt mig. Jeg tænkte også på at tage ham, men hvis jeg skal ha' killinger til sommer kommer jeg jo nok ikke til at mangle katte :D Jeg er så lidt nysgerrig efter at vide om dens tænder. Har prøvet et par katte med tandsten osv. da de nåede den alder :( Og en tandresning er ikke helt billig :S Knus V. som har plads til ham *S* PS: Min bedre havldel efterlyser en kat der vil sove arm i arm. Den sidste han havde sov mellem hans ben under dynen, og han savner den sådan. Det vil de 2 vi har nu så ikke lige være med til :P[/citat] Hejsa Hans tænder er fine :-) så det enste der er "galt" med ham er at han godt kunne trænge til at tabe sig lidt, men hvem kan ikke det hihi.... Moren til ham kan også ses for hende har jeg stadig :-) Hilsen Lotte, der kommer til at savne at have killinger *snøft*

Anmeld

29. marts 2008

Regine

jeg kan det svære ikke tage imod han afligevel der har lige været afstemning i boligforeningen og dyrehold og der manglede detsvære 2 stemmer for... så der for kan vi ikke tage ham afligevel... jeg havde ellers lige glædet mig helt vildt... for hvor ser han bare lækker ud.. lige sådan en kan min kærste ønsker sig så jeg havde glædet mig til at overaske ham...:'(

Anmeld

31. marts 2008

frk heldig

Zuzet skriver:

Dejlig 5 år gammel han kat, sød og kælen, brunstribet med hvid....

Er opdrættet af mig, har stamtavle og gives kun væk til en sød famile der vil passe godt på ham...sælges da jeg har været opdrætter og nu desværre må stoppe da jeg kun må have én kat i min lejlighed :-(

Er vant til børn og andre katte...

Skriv gerne på: tegnekunst@yahoo.dk hvis han evt. er noget for dig

Hilsen

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.