Hvordan gik din fødsel igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2014

WantingBaby2012

san skriver:

Ja hvordan gik din fødsel i gang, hvad mærket du, og hvad lavet du på det tidspunkt??

Jeg er nu 40+0 i dag og håber snart han gider komme ud men han har det nok meget godt derinde

Her gik fødslen igang 41+0. Startede med den første ve kl 7 om morgen, hvor jeg lå og sov og han blev født kl 17.30 samme aften. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

Papillon

Hos mig startede det med regelmæssige plukveer, der tiltog i styrke, og blev til veer, indtil jeg var fuldt udvidet halvandet døgn efter. Det startede da jeg sad og surmulede over, at der ingenting skete Hun er født 40+1.

Anmeld

2. juli 2014

Wimmie

Ja hvordan gik din fødsel i gang, hvad mærket du, og hvad lavet du på det tidspunkt??

Jeg er nu 40+0 i dag og håber snart han gider komme ud men han har det nok meget godt derinde

Veer begge gange

Første gang havde jeg sovet en lur om eftermiddagen og fik veer 10 minutter efter at jeg vågnede.

Anden gang vågnede jeg midt om natten med veer

Ingen af gangene var der noget optræk inden - veerne kom bare med fuld styrke.

Begge gange gik det stærkt 

Anmeld

2. juli 2014

TbCp

san skriver:

1. gang lå jeg og sov. Det var tidlig morgen og jeg vågnede ved at jeg skulle tisse. På vej ned af trappen troede jeg at jeg begyndte at tisse, men det var så vandet der begyndte at sive. Jeg fødte ved akut kejsersnit ca 15 timer senere 

2. gang lå jeg på sofaen og synes jeg kunne begynde at mærke en murren i maven. Det var så veerne. Fødte ca 17 timer senere. 2. gang havde jeg forøvrigt været på hospitalet om formiddagen da jeg blødte. Det må så have været tegnblødningen. 

Anmeld

2. juli 2014

Katia Juul Skovgaard

san skriver:

Jeg var i bad.. Sad på hug og ordnede lidt af det dernede og da jeg rejste mig op, gik vandet

Det blev en langsommelig affære, så han kom først efter 34 timer og endte på terminsdagen

Anmeld

2. juli 2014

san

spændende at læse jeres historie... Er lidt spændt på hvordan og hvornår min går i gang, håber det bliver snart

Anmeld

3. juli 2014

Clisolka

san skriver:

1. gang blev jeg sat i gang ved at jm tog mit vand (39+4). Hun er født dagen efter ved et AKS - efter 15 timers veer. 

2. gang vågnede jeg om natten kl. 02 med veer (39+4). Vi var på fødegangen kl. 7 til tjek, og han er født 9.57. 

Anmeld

3. juli 2014

1Wish

Jeg var 40+6. Vandet gik kl 24:00 lørdag nat og så skete der ik mere - så så jeg en film og da den sluttede kl 02 gik veerne igang... lige på og hårdt. 2-3 min imellem. Ringede til hospitalet som sagde jeg da godt kunne komme derud.. hvilket jeg gjorde! Var 10 cm ved ankomst og min søn er født søndag morgen kl 06:50  

Held og lykke til dig 

Anmeld

3. juli 2014

Mathilde

1. gang (39+5) ca. kl. 3 om natten, så jeg sov. Fik veer som sad i lænden.

2. gang (40+2) ca. kl. 1 om natten. Jeg lå i sengen, men sov ikke, da jeg kunne fornemme, at der ville komme veer snart. Løb på wc og tissede hele tiden. Veerne startede igen i lænden, samt nederst i maven.

Held og lykke med fødslen 

Anmeld

3. juli 2014

Rikke vuholm

Mit vand gik da jeg var 39+2 i en bybus i århus. (meget pinligt) derfra gik det hurtigt.  Var 10 cm efter 5 timer, måtte presse yderligere i 3 før de hjælp min datter til verden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.