Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja hvordan gik din fødsel i gang, hvad mærket du, og hvad lavet du på det tidspunkt??
Jeg er nu 40+0 i dag og håber snart han gider komme ud men han har det nok meget godt derinde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
40+6, kl.05.30 med veer :-)
40+4 med ve storm.. Han er født 3 timer efter
Ps. Traskede bare rundt derhjemme.. Havde en doven morgen.. Gad ikke engang tørre mit hår efter endt bad.. Heller ej makeup eller andet... Da den første ve kom stod jeg ved spisebordet... 5 min efter ringede min veninde hvor de kom flyvende.. Ringede til fg og de bad mig tage en panodil så jeg kunne slappe af... 20 min senere måtte jeg ringe igen der var 3 min mellem...
33+3 kl 12.50 forster vandet begyndte at sive
san skriver: Ja hvordan gik din fødsel i gang, hvad mærket du, og hvad lavet du på det tidspunkt?? Jeg er nu 40+0 i dag og håber snart han gider komme ud men han har det nok meget godt derinde
Tjah.. Første gang 40+1 - var igang med at gøre rent.. Fik meget milde veer imens jeg var igang med at hænge lamel gardiner op.. Veerne blev ret hurtigt regelmæssige. Min dreng er født 4 timer og 50 min efter den aller første ve..Anden gang, vandet gik ret spontant 39+2.. Kørte på fødegangen til tjek. De sendte mig hjem igen da de konstaterede at alt var fint.. Gav mig en tid til igangsættelse dagen efter klokken 8.. Fik den første ve klokken 6.30 som hurtigt blev regelmæssige. Baby er født en time og 20 minutter senere.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128