Undersøgelse over tid. - Erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2014

Anonymo

TanyaGR skriver:

Ja nu er sagen jo den at jeg er gået 9 dage over termin og derfor skal til en udviget undersøgelse imorgen. (Noget med ctg og scanning af fostervand og babystørrelse)

Så jeg ville lige høre om der var nogen der havde erfaringer med det? Og om I blev sat igang samme dag som undersøgelsen? - Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg sidder nemlig lidt og frygter at hvis alt ser fint ud derinde så vil de ikke sætte mig igang imorgen. Jeg er bare så drønhamrende træt af at være gravid. Har smerter konstant og er på det seneste begyndt at kaste op hver dag ligesom i starten af graviditeten. 

Hvad tror I chancerne er for at de vil sætte mig igang selvom alt ser fint ud? Evt. nogen der er blevet sat igang efter sådan en undersøgelse selvom baby fortsat havde de udemærket inde i maven? 
- Øs ud af jeres visdom, kvinder! 

Jeg kom til overbårenhedsundersøgelse 41+5 og blev sat igang 41+6 og fødte 42+0 

Jeg kom ind og blev undersøgt og scannet og fik afvide jeg skulle sættes igang med stikpille, det var det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

asff

TanyaGR skriver:

I får lige en fælles update 

Jeg har fået piller til at blive sat igang da mit blodtryk var højt og jeg havde protein i urinen.

Min livmoderhals er væk og jeg er 1 finger åben så nu skal der bare komme nogle gode veer

HURRA!!!! (øv med bt og proteinuri) Håber snart du ser din guldklump.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.