Er dette muligt???!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2014

Mom

Profilbillede for Mom
A. N. Onymsen skriver:

Det der det er altså dårlig debat stil!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

A.n.onym.

mortilfreja skriver:

Tag til lægen med en urinprøve og få ham/hende til at teste for graviditet.. Det er gratis 

Gratis for hvem? Ja for patienten - men så skal samfundet betale via lægens honorar -det er vel ikke meningen at samfundet skal betale fordi patienten vil spare de 40 kr. 

Anmeld

2. juli 2014

Mom

Profilbillede for Mom
MommyK skriver:

Gratis for hvem? Ja for patienten - men så skal samfundet betale via lægens honorar -det er vel ikke meningen at samfundet skal betale fordi patienten vil spare de 40 kr. 

Ei hold nu op!

Hvis du vil debattere hvad der er rimligt man render til lægen for, så opret en debat til det

Hvad så med næste gang du render til lægen for dig selv eller en af dine børn (hvis du har), med noget som jeg fx. finder unødvendigt, så kan jeg jo banke dig i hovedet med at du bruger mine skattekroner unødvendigt..

Eller måske skal der bare laves regler, lister, love og bekendtgørrelser for hvornår hvem må rende til lægen?

Anmeld

2. juli 2014

A.n.onym.

Mom skriver:

Ei hold nu op!

Hvis du vil debattere hvad der er rimligt man render til lægen for, så opret en debat til det

Hvad så med næste gang du render til lægen for dig selv eller en af dine børn (hvis du har), med noget som jeg fx. finder unødvendigt, så kan jeg jo banke dig i hovedet med at du bruger mine skattekroner unødvendigt..

Eller måske skal der bare laves regler, lister, love og bekendtgørrelser for hvornår hvem må rende til lægen?

Det er vel ikke dig der skal afgøre om mit indspark er noget der hører til her eller ej - jeg skrev sådan set bare en sidebemærkning om at det indlæg vedr. At hun bare kunne dukke op hos lægen var spild af skattekroner - du skal da slet ikke afgøre hvorvidt jeg må have denne holdning eller ej og heller ikke om jeg må dele min holdning her 

Anmeld

2. juli 2014

Mom

Profilbillede for Mom
MommyK skriver:

Det er vel ikke dig der skal afgøre om mit indspark er noget der hører til her eller ej - jeg skrev sådan set bare en sidebemærkning om at det indlæg vedr. At hun bare kunne dukke op hos lægen var spild af skattekroner - du skal da slet ikke afgøre hvorvidt jeg må have denne holdning eller ej og heller ikke om jeg må dele min holdning her 

Og jeg vender den om, og siger at du ikke kan bestemme om jeg skal give min mening tilkende om dit indlæg

Men det er nu altid god stil at holde sig den oprindelige debat..

Anmeld

2. juli 2014

A.n.onym.

Mom skriver:

Og jeg vender den om, og siger at du ikke kan bestemme om jeg skal give min mening tilkende om dit indlæg

Men det er nu altid god stil at holde sig den oprindelige debat..

Det er også god stil at blande sig langt udenom når det ikke er dig jeg skrev til

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

Hold da op en debat der kom ud af det.. jeg tror i har for mange tråde om "gæt om jeg er gravid" siden i slet ikke forstår mit indlæg.. ellers er jeg elendig til at formulere mig.. jeg har ikke bedt nogen om at gætte hvorvidt jeg er eller ikke er.. skrev mit problem op og havde brug for at vide det var helt normalt og de odds var minimale nu når alt andet spiller.. god dag og pak de sure miner væk

Anmeld

2. juli 2014

Mom

Profilbillede for Mom
MommyK skriver:

Det er også god stil at blande sig langt udenom når det ikke er dig jeg skrev til

Nu vil jeg mene at i en debat, er det meget normalt man debattere, med flere på en gang, ellers er det jo ingen debat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.