Er dette muligt???!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.655 visninger
27 svar
28 synes godt om
2. juli 2014

Anonym trådstarter

Lang historie kort...

jeg er på p-piller, smuttede med kondom for 4 mdr siden og har været på p-piller i 3, min mens derefter var 7 dage forsinket men tests var negativ, dog var jeg 8 uger henne da jeg testede med min søn og der fik jeg kun en meget svag positiv

Nå... Den seneste uge har jeg følt jeg mærkede bobler... Dog har jeg slået det hen med fantom spark og tarm gas  Dog syntes jeg ikke jeg prutter sådan efter mine tarmen pludseligt skal spille mig sådan et pus..

her til morgen syntes jeg så at jeg er ved at få den der streg??? 

Ja jeg kan bare teste, men alt taler bare imod... Jeg får min mens hver mdr i pille oausen, jeg er ikke ret stor, og var meget større med min søn da jeg ventede ham... Please tal til min fornuft og sig det er noget pladder...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

mortilfreja

Anonym skriver:

Lang historie kort...

jeg er på p-piller, smuttede med kondom for 4 mdr siden og har været på p-piller i 3, min mens derefter var 7 dage forsinket men tests var negativ, dog var jeg 8 uger henne da jeg testede med min søn og der fik jeg kun en meget svag positiv

Nå... Den seneste uge har jeg følt jeg mærkede bobler... Dog har jeg slået det hen med fantom spark og tarm gas  Dog syntes jeg ikke jeg prutter sådan efter mine tarmen pludseligt skal spille mig sådan et pus..

Ja jeg kan bare teste, men alt taler bare imod... Jeg får min mens hver mdr i pille oausen, jeg er ikke ret stor, og var meget større med min søn da jeg ventede ham... Please tal til min fornuft og sig det er noget pladder...

Den eneste måde du vil kunne få et svar på, er ved at tage en test.

Det er svært at se det udfra et billede af din mave 

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Den eneste måde du vil kunne få et svar på, er ved at tage en test.

Det er svært at se det udfra et billede af din mave 

Argghh. Nu er de billeder mht til den streg der... Ikke andet

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

Altså kan man danne den streg bare ud i det blå... Og er jeg den eneste der ser den??? Derfor det er postet... Ud fra min mave vil jeg sige ikke gravid.. Der er ikke meget at se på den og alt taler jo imod.. Bortset fra bobler og den der begyndende streg 

Anmeld

2. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Lang historie kort...

Jeg har stadig stregen og jeg fødte for over 11 måneder siden, så det behøver ikke betyde graviditet Ville teste med det samme, så får du vished.

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Jeg har stadig stregen og jeg fødte for over 11 måneder siden, så det behøver ikke betyde graviditet Ville teste med det samme, så får du vished.

Min søn er 6 år ;-) 

Anmeld

2. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Min søn er 6 år ;-) 

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Syntes bare at deter irriterende penge at bruge når alt andet burde vise jeg ikke er det.. Har brug for en der siger.. Ej det kan ikke lade sig gøre eller et eller ander.. Appelerer til min fornuft og ikke frygt ;-) som skrevet så ved jeg godt jeg bare kan teste

Anmeld

2. juli 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Lang historie kort...

Helt ærligt så tror jeg ikke du gravid. Og hvis du selv tror det så må du tage en test

Mht den streg på maven, så er min der stadig (dog en del utydelig, og mit yngste barn er også 6 år).

Vi kan jo ikke bedømme om du er gravid, det kan kun en test fortælle dig.

Anmeld

2. juli 2014

mortilfreja

Anonym skriver:

Syntes bare at deter irriterende penge at bruge når alt andet burde vise jeg ikke er det.. Har brug for en der siger.. Ej det kan ikke lade sig gøre eller et eller ander.. Appelerer til min fornuft og ikke frygt ;-) som skrevet så ved jeg godt jeg bare kan teste

Tag til lægen med en urinprøve og få ham/hende til at teste for graviditet.. Det er gratis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.