Er dette muligt???!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Helt ærligt så tror jeg ikke du gravid. Og hvis du selv tror det så må du tage en test

Mht den streg på maven, så er min der stadig (dog en del utydelig, og mit yngste barn er også 6 år).

Vi kan jo ikke bedømme om du er gravid, det kan kun en test fortælle dig.

Taaaaakkkkk.... Har bare aldrig set min stadig skulle være der men det var lettende.. Nej har jeg jo ikke troet men da jeg så stregen imorges og jeg har haft de tarm bobler eller hvad det var så begyndte min frygt at komme op selvom alt jo ellers taler imod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

Isabella_mor

hvorfor tager du ikke bare en test. så får du klar besked.. 

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

hvorfor tager du ikke bare en test. så får du klar besked.. 

Som jeg skrev i mit start indlæg så er godt klar over en test vil give hurtigt besked.. Men nu har jeg ingen ved hånden og syntes det er latterlige penge at bruge når alt nu taler imod.. Havde måske brug for et dunk til nin fornuft om det ikke var muligt nu når jeg slet ikke har en mave sådan rigtigt, og jeg får min mens efter hvert pille stop som jeg skal... 

Anmeld

2. juli 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Som jeg skrev i mit start indlæg så er godt klar over en test vil give hurtigt besked.. Men nu har jeg ingen ved hånden og syntes det er latterlige penge at bruge når alt nu taler imod.. Havde måske brug for et dunk til nin fornuft om det ikke var muligt nu når jeg slet ikke har en mave sådan rigtigt, og jeg får min mens efter hvert pille stop som jeg skal... 

men jeg tænker bare at vi kan altså ikke give dig svaret... kroppen er forunderlig..

og ærligt talt så synes jeg det er spild af lægens tid hvis du ikke engang prøver at tage en test hjemmefra, hvis du vil gå til lægen.. 

Anmeld

2. juli 2014

Chevro

Men i teorien kan du jo sagtens være gravid.. Og spild af penge? Hmm.. Synes da ikke 40,- kr for 2 tests er meget?

Det er da mega vigtigt at du får testet! specielt når du ikke regner med at være det. Hvis du ikke vil have barnet, (hvis graviditet) er det da med at få fundet ud af det inden det er for sent. Man kan jo godt opleve kroppen være normal, på trods af graviditet. Jeg startede med at have mins sidst jeg var gravid..

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

men jeg tænker bare at vi kan altså ikke give dig svaret... kroppen er forunderlig..

og ærligt talt så synes jeg det er spild af lægens tid hvis du ikke engang prøver at tage en test hjemmefra, hvis du vil gå til lægen.. 

Har ikke skrevet at jeg vil gå til lægen...!

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Men i teorien kan du jo sagtens være gravid.. Og spild af penge? Hmm.. Synes da ikke 40,- kr for 2 tests er meget?

Det er da mega vigtigt at du får testet! specielt når du ikke regner med at være det. Hvis du ikke vil have barnet, (hvis graviditet) er det da med at få fundet ud af det inden det er for sent. Man kan jo godt opleve kroppen være normal, på trods af graviditet. Jeg startede med at have mins sidst jeg var gravid..

Men vil være over 4mdr henne hvis jeg var.. så er det jo for sent .. men min mave er altså ikke gravid agtig når jeg står op.. men har bestilt 2 over nettet da jeg ike kommer i nærheden af en butik de næste par dage

Anmeld

2. juli 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Har ikke skrevet at jeg vil gå til lægen...!

jeg skrev også hvis du ville gå til lægen.

Anmeld

2. juli 2014

A. N. Onymsen

Isabella_mor skriver:

jeg skrev også hvis du ville gå til lægen.

Anmeld

2. juli 2014

Isabella_mor

A. N. Onymsen skriver:

Næh hør hov.. Jeg ville nu bare pointere at vi jo ikke kan sidde her og sige om en person er gravid eller ej. og så var der en anden der havde rådet hende til at gå til lægen, og derfor skrev jeg at det måske var en idé at teste hjemmefra inden hun ville opsøge læge. det var nu ikke for at dunke hende i hovedet. men nogengange så bliver man bare mere forvirret over de råd folk kommer med, og jeg ville blot hjælpe med at få sat tingene i perspektiv. for VI kan jo ikke sige om hun er gravid eller ej. hvordan skulle vi kunne det ud fra nogle billeder af en mave.. det har vi jo ikke en jordisk chance for at fortælle hende. derfor skrev jeg som jeg gjorde. OG det var ikke i en ubehøvlet tone..

så den , er da vidst rimelig unødvendig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.