Boligstøtte og nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2014

Papillon

firstbaby skriver:

Står lidt i samme situation som dig, og er i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an.. så ville bare høre hvad det endte med du gjorde?

Der er ikke sket noget automatisk her, så i starten af august gik jeg ind og ansøgte på ny. Desværre kan vi så først få fra den 1. september, og altså ikke med tilbagevirkende kraft. Lidt ærgerligt, at jeg ikke lige var opmærksom på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

firstbaby

Papillon skriver:

Der er ikke sket noget automatisk her, så i starten af august gik jeg ind og ansøgte på ny. Desværre kan vi så først få fra den 1. september, og altså ikke med tilbagevirkende kraft. Lidt ærgerligt, at jeg ikke lige var opmærksom på det

Ej hvor ærgerligt for dig Men lige meget hvad er det vel først noget man kan gå ind og ændre på efter baby har meldt sin ankomst?

Anmeld

20. august 2014

Papillon

firstbaby skriver:

Ej hvor ærgerligt for dig Men lige meget hvad er det vel først noget man kan gå ind og ændre på efter baby har meldt sin ankomst?

Ja det går jeg ud fra, for så vidt jeg lige husker, skal man bruge barnets cpr.nr. Er dog ikke hel sikker

Anmeld

21. august 2014

firstbaby

Papillon skriver:

Ja det går jeg ud fra, for så vidt jeg lige husker, skal man bruge barnets cpr.nr. Er dog ikke hel sikker

okay Men tak for svar!

Anmeld

25. august 2014

Maja_4000

firstbaby skriver:

Og det er sket uden du selv har været inde og ændre på noget eller? og får du det så med tilbagevirkende kraft eller bare fra nu af?

Har intet gjort fik for juli og august med tilbagevirkende kraft.. Og min søn er fra midten af juni

Anmeld

26. august 2014

firstbaby

Maja_4000 skriver:

Har intet gjort fik for juli og august med tilbagevirkende kraft.. Og min søn er fra midten af juni

okay tak for svar dejligt for dig du fik med tilbagevirkende kraft, men underligt det er så forskelligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.