A. Nonymsen skriver:
Nu ve jeg godt hun ikke er så stor... Men kan huske fra min egen lillesøster når alting gik i arv, det var ikke fedt for der var aldrig noget der var RIGTIGT hendes...
Selvfølgeligt skal noget arves, men jeg ville personligt prøve at sælge noget af storesøsters også købe hendes HELT EGEN cykel eller hvad det kunne være der hitter... (Ved ikke om det er noget man tænker over som to-årig, men måske ihvertfald til senere fødselsdage
)
Nu er jeg selv nr 2 pige, så jeg arvede også alt fra min storesøster, naboer og kusiner osv, og må indrømme at jeg aldrig tænkte over det da jeg var barn, men det er måske også fordi jeg aldrig følte at jeg manglede noget i forhold til andre børn osv.
Feks fik jeg for første gang en ny cykkel da jeg var 13, de andre var arvet eller købt brugt.
Self er det ik meningen at hun bare ska arve alt, men jeg tænker at når hun ik er større, så er hun ligeglad.
Men ih syntes også bare at det er vildt svært, at finde på noget til hende, når nu vi har alt fra den store. Det er vist det man ka kalde for et luksus problem
vh stine
Anmeld