Fødselsdagsgave til 2 årie. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Lucky05 skriver:

Det er det måske også, hvis det er det eneste hun får  Man kunne jo evt pakke det sammen med en lille bog, eller en anden lille ting. 

Men jeg er sikker på, af hun ville elske at gå amok i toysrus.. 

Årh ja det ville hun helt sikkert elske! Og er sikker på at thea ville syntes det var sjovt at hjælpe hende! Tror det ku være godt teamwork! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

EAF

StineW79 skriver:

Ja nu bliver alberte jo snart 2 år, og må indrømme at jeg er fuldstændig blank på hva hun ska ønske sig i gave! 

Vi har i forvejen alt hva man ka tænke sig til en pige, da vi har thea, på 51/2 år. Vi mangler hverken legetøj, løbecykler, tøj eller andet. Hva pokker ska vi finde på?

HJÆLP HJÆLP HJÆLP!! Vh Stine

Totte-bøgerne. 

Græde, Grine, Være vred bogen om følelser for de yngste.

Vores mad - enkel pegebog for de mindste.

Eller lav en lille bog med billeder af hende som baby, billeder af hvor hun ligger i maven, et af dig og far, de første oplevelser hvis hun f.eks har fået en is eller været på første køretur, første besøg eller lign. som hun kan sidde og kigge i. 

Anmeld

29. juni 2014

Lunae

Min søn er lige blevet et år og på trods af at han "kun" har en storesøster, så går tingene jo alligevel igen!

Den bedste gave han fik, var unclegoose abc klodser. A elsker dem, men C bruger dem nærmest mere, fordi hun lige er begyndt at vise interesse for bogstaver!

Udover tingene på billederne, ønskede vi os også legetøj fra B toys og green toys. De har så mange fine ting!

herhjemme er vi også helt pjattet med Jakob Martin Strid!

ellers kunne man også ønske sig design fra designletters, happy lights lyskæde, plakater til værelset eller andet!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juni 2014

A. Nonymsen

Nu ve jeg godt hun ikke er så stor... Men kan huske fra min egen lillesøster når alting gik i arv, det var ikke fedt for der var aldrig noget der var RIGTIGT hendes... 

Selvfølgeligt skal noget arves, men jeg ville personligt prøve at sælge noget af storesøsters også købe hendes HELT EGEN cykel eller hvad det kunne være der hitter... (Ved ikke om det er noget man tænker over som to-årig, men måske ihvertfald til senere fødselsdage )

Anmeld

29. juni 2014

StineW79

SummaSummarum skriver:

Totte-bøgerne. 

Græde, Grine, Være vred bogen om følelser for de yngste.

Vores mad - enkel pegebog for de mindste.

Eller lav en lille bog med billeder af hende som baby, billeder af hvor hun ligger i maven, et af dig og far, de første oplevelser hvis hun f.eks har fået en is eller været på første køretur, første besøg eller lign. som hun kan sidde og kigge i. 

Rigtig gode ider!

Tror vi ska lave en lille bog om alberte, med billeder osv. Det gjorde vi faktisk også til thea da hun var helt lille! Vh stine

Anmeld

29. juni 2014

StineW79

Lunae skriver:

Min søn er lige blevet et år og på trods af at han "kun" har en storesøster, så går tingene jo alligevel igen!

Den bedste gave han fik, var unclegoose abc klodser. A elsker dem, men C bruger dem nærmest mere, fordi hun lige er begyndt at vise interesse for bogstaver!

Udover tingene på billederne, ønskede vi os også legetøj fra B toys og green toys. De har så mange fine ting!

herhjemme er vi også helt pjattet med Jakob Martin Strid!

ellers kunne man også ønske sig design fra designletters, happy lights lyskæde, plakater til værelset eller andet!

Ih sikke mange gode ønsker!! Fed fødselsdagstog!! Vh stine

Anmeld

29. juni 2014

StineW79

A. Nonymsen skriver:

Nu ve jeg godt hun ikke er så stor... Men kan huske fra min egen lillesøster når alting gik i arv, det var ikke fedt for der var aldrig noget der var RIGTIGT hendes... 

Selvfølgeligt skal noget arves, men jeg ville personligt prøve at sælge noget af storesøsters også købe hendes HELT EGEN cykel eller hvad det kunne være der hitter... (Ved ikke om det er noget man tænker over som to-årig, men måske ihvertfald til senere fødselsdage )

Nu er jeg selv nr 2 pige, så jeg arvede også alt fra min storesøster, naboer og kusiner osv, og må indrømme at jeg aldrig tænkte over det da jeg var barn, men det er måske også fordi jeg aldrig følte at jeg manglede noget i forhold til andre børn osv.

Feks fik jeg for første gang en ny cykkel da jeg var 13, de andre var arvet eller købt brugt. 

Self er det ik meningen at hun bare ska arve alt, men jeg tænker at når hun ik er større, så er hun ligeglad.

Men ih syntes også bare at det er vildt svært, at finde på noget til hende, når nu vi har alt fra den store. Det er vist det man ka kalde for et luksus problem vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.