Fødselsdagsgave til 2 årie. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Yurie skriver:

Hvad med oplevelser? Noget som hun ikke oplever tit? 

Har du evt nogen gode forslag?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

Karina84

Sådan noget som Sylvanian families kunne være en ide at begynde at samle på. Det er SÅ sødt og der er virkelig meget man kan få til dem 

Anmeld

26. juni 2014

BabyMus

StineW79 skriver:

Ja nu bliver alberte jo snart 2 år, og må indrømme at jeg er fuldstændig blank på hva hun ska ønske sig i gave! 

Vi har i forvejen alt hva man ka tænke sig til en pige, da vi har thea, på 51/2 år. Vi mangler hverken legetøj, løbecykler, tøj eller andet. Hva pokker ska vi finde på?

HJÆLP HJÆLP HJÆLP!! Vh Stine

Åhh hun skal da have en personlig dukke fra MyLittleBettie.  Du kan se alle de fine dukker på hendes FB og bestille derinde. Så kan man selv bestemme hår- og øjenfarve så det ligner barnet mest muligt. Få et A på maven og hvis hun har en yndlingsfarve kan I også få den med i stoffet eller tylskørtet. De er SÅ fine de dukker synes jeg! Og ja så er der både små pigedukker med tylskørt eller en Superheltinde, så der er lidt til enghver smag hvad enten ens pige er til det ene eller det andet. Jeg har selv to, og jeg er voksen.

Anmeld

26. juni 2014

L&V

Hva med sådan noget ala et års kort til regnskoven, zoo eller hva i nu lige bor i nærheden af.

Min datter er tosset med at få tøj men det er jo ikke alle der er det.

Små gaver også penge for resten så i kan købe noget når det er nødvendigt

Anmeld

26. juni 2014

Moma

StineW79 skriver:

Vi har rigtig meget LEGO dublo.

Har også tænkt på bøger, for hun elsker at læse, og ka selv sidde længe og kigge i en god bog. Mangler måske bare inspiration til hvilken nogen bøger, hun ka ønske sig.

Sengen overtager hun fra thea, når det bliver det tidspunkt. Vh stine

Ja, det er svært, når man har 2 børn af samme køn.

Vi er glade for Jacob Martin Strid bøgerne hjemme hos os. Mumbo Jumbo bøgerne, Den utrolige historie om den kæmpe store pære, Mustafas kiosk og Mormors Gebis. Der er også en med en frø, jeg ikke lige kan huske, hvad hedder.

Anmeld

26. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Moma skriver:

Ja, det er svært, når man har 2 børn af samme køn.

Vi er glade for Jacob Martin Strid bøgerne hjemme hos os. Mumbo Jumbo bøgerne, Den utrolige historie om den kæmpe store pære, Mustafas kiosk og Mormors Gebis. Der er også en med en frø, jeg ikke lige kan huske, hvad hedder.

Den heddr "Lille frø"

Anmeld

26. juni 2014

Lucky05

StineW79 skriver:

Ja nu bliver alberte jo snart 2 år, og må indrømme at jeg er fuldstændig blank på hva hun ska ønske sig i gave! 

Vi har i forvejen alt hva man ka tænke sig til en pige, da vi har thea, på 51/2 år. Vi mangler hverken legetøj, løbecykler, tøj eller andet. Hva pokker ska vi finde på?

HJÆLP HJÆLP HJÆLP!! Vh Stine

Gode bøger

en dukke

maxi sticks

gavekort til legetøjsbutik, så hun selv kan gå amok

kjoler

wheely bug

keyboard

modellervoks

Tillykke med hende. det er ikke nemt med de ønsker nej. 

Anmeld

26. juni 2014

LinLin

En hund??? det ønsker Adam sig

Ej...

Bøger!
- Mimbo Jimbo-bøgerne af Jakob Martin strid er rigtigt gode (og det er resten af hans børnebøger i øvrigt også!!)
- Den sultne larve Aldrigmæt er også rigtigt sød

Lille storm- spil

Magformers

Plusplus'er

Anmeld

26. juni 2014

TNBC

StineW79 skriver:

Har du evt nogen gode forslag?? Vh stine

Nu ved jeg ikke hvad der ligger omkring herning. men zoo, et akvarium, noget hun synes er hyggeligt at se på. 

Anmeld

26. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Karina84 skriver:

Sådan noget som Sylvanian families kunne være en ide at begynde at samle på. Det er SÅ sødt og der er virkelig meget man kan få til dem 

Det er vi stor fans af her hjemme, hvilket betyder at vi har rigtig meget af det i forvejen, da thea samler på det. 

Eneste ulempe er alle de bitte små ting, der er som tilbehør. Alberte går feks og vil "sutte" på en lille sutteflaske, hvilket betyder at den hele tiden på mystisk vis havner inde i munden.. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.