Fødselsdagsgave til 2 årie. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
BabyMus skriver:

Åhh hun skal da have en personlig dukke fra MyLittleBettie.  Du kan se alle de fine dukker på hendes FB og bestille derinde. Så kan man selv bestemme hår- og øjenfarve så det ligner barnet mest muligt. Få et A på maven og hvis hun har en yndlingsfarve kan I også få den med i stoffet eller tylskørtet. De er SÅ fine de dukker synes jeg! Og ja så er der både små pigedukker med tylskørt eller en Superheltinde, så der er lidt til enghver smag hvad enten ens pige er til det ene eller det andet. Jeg har selv to, og jeg er voksen.

Ih de lyder fine! Ska helt sikkert ind og tjekke dem! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

StineW79

L&V skriver:

Hva med sådan noget ala et års kort til regnskoven, zoo eller hva i nu lige bor i nærheden af.

Min datter er tosset med at få tøj men det er jo ikke alle der er det.

Små gaver også penge for resten så i kan købe noget når det er nødvendigt

Hun har årskort til zoo. De fleste andre steder, er børn gratis indtil de bliver 3 år.

Jeg har forslået at hun ønsker sig gavekort til feks H&M, sammen med en lille bog, men det mener kærsten er alt for kedeligt. Personligt syntes jeg jo ellers gavekort til tøj, er geniale.. Vh stine

Anmeld

26. juni 2014

StineW79

Moma skriver:

Ja, det er svært, når man har 2 børn af samme køn.

Vi er glade for Jacob Martin Strid bøgerne hjemme hos os. Mumbo Jumbo bøgerne, Den utrolige historie om den kæmpe store pære, Mustafas kiosk og Mormors Gebis. Der er også en med en frø, jeg ikke lige kan huske, hvad hedder.

Ih det var gode forslag, der alle kommer på hendes liste! Mange tak!! Vh stine

Anmeld

26. juni 2014

StineW79

Lucky05 skriver:

Gode bøger

en dukke

maxi sticks

gavekort til legetøjsbutik, så hun selv kan gå amok

kjoler

wheely bug

keyboard

modellervoks

Tillykke med hende. det er ikke nemt med de ønsker nej. 

Uha mange gode forslag!!

Jeg har også prøvet at forklare kærsten at gavekort, er vejen frem. Han mener at det bare er for kedeligt. Tosset mand vh stine

Anmeld

26. juni 2014

StineW79

LinLin skriver:

En hund??? det ønsker Adam sig

Ej...

Bøger!
- Mimbo Jimbo-bøgerne af Jakob Martin strid er rigtigt gode (og det er resten af hans børnebøger i øvrigt også!!)
- Den sultne larve Aldrigmæt er også rigtigt sød

Lille storm- spil

Magformers

Plusplus'er

Eller måske en kanin, en slange eller en lille kælegris... Kælegrise er i hvert fald et hit hos alberte!

Vi ska helt sikkert ha kigget på de bøger!! Vh stine

Anmeld

27. juni 2014

Karina84

StineW79 skriver:

Det er vi stor fans af her hjemme, hvilket betyder at vi har rigtig meget af det i forvejen, da thea samler på det. 

Eneste ulempe er alle de bitte små ting, der er som tilbehør. Alberte går feks og vil "sutte" på en lille sutteflaske, hvilket betyder at den hele tiden på mystisk vis havner inde i munden.. Vh stine

Okay, jamen det er altsaa virkelig ogsaa sødt!

Og jeg tænker nemlig ogsaa paa hvornaar de er store nok til det?

Vil virkelig gerne ønske mig det til Gry, men ved ikke hvornaar 

Anmeld

27. juni 2014

L&V

StineW79 skriver:

Hun har årskort til zoo. De fleste andre steder, er børn gratis indtil de bliver 3 år.

Jeg har forslået at hun ønsker sig gavekort til feks H&M, sammen med en lille bog, men det mener kærsten er alt for kedeligt. Personligt syntes jeg jo ellers gavekort til tøj, er geniale.. Vh stine

Årh ja det er da os rigtigt.. Måske et 10 turs til svømmehallen.. Det ville bringe lykke her..

Det er da os kedeligt hvis man var større men i den alder har de jo bare ik rigtig forstand på værdi osv. så der kan man lidt bedre slippe afsted med det

hva med en tur til fotograf?

Du må gerne se min datters hvis det ku hjælpe, hun bliver godt nok 3 men derfor kan der måske være noget alligevel

Anmeld

28. juni 2014

Lucky05

StineW79 skriver:

Uha mange gode forslag!!

Jeg har også prøvet at forklare kærsten at gavekort, er vejen frem. Han mener at det bare er for kedeligt. Tosset mand vh stine

Det er det måske også, hvis det er det eneste hun får  Man kunne jo evt pakke det sammen med en lille bog, eller en anden lille ting. 

Men jeg er sikker på, af hun ville elske at gå amok i toysrus.. 

Anmeld

28. juni 2014

StineW79

Karina84 skriver:

Okay, jamen det er altsaa virkelig ogsaa sødt!

Og jeg tænker nemlig ogsaa paa hvornaar de er store nok til det?

Vil virkelig gerne ønske mig det til Gry, men ved ikke hvornaar 

Uha tror det kommer meget an på barnet. Her fik thea det da hun blev 3 år, fordi det var der hun opdagede det. Hun ka sagtens ha fået det før, da hun aldrig har været typen, der puttede ting i munden osv.

Alberte der imod putter alt i munden, så man ska hele tiden holde øje med hende. I dag, har hun også prøvet på at putte men " suppeske" fra sylvaninen op i næsen osv, så hun er vist ik helt stor nok endnu..  Vh stine

Anmeld

28. juni 2014

StineW79

L&V skriver:

Årh ja det er da os rigtigt.. Måske et 10 turs til svømmehallen.. Det ville bringe lykke her..

Det er da os kedeligt hvis man var større men i den alder har de jo bare ik rigtig forstand på værdi osv. så der kan man lidt bedre slippe afsted med det

hva med en tur til fotograf?

Du må gerne se min datters hvis det ku hjælpe, hun bliver godt nok 3 men derfor kan der måske være noget alligevel

Ja for ellers var årskort faktisk en rigtig god ide!! Det koster jo en krig, bare med Legoland osv! 

Kærsten tog ungerne med på sondrings tur i går, også var ham og thea ud og købe gave i dag. Det er blevet til en fin "kuffert " ting, fyldt med gode tucher, farveblyanter, en malebog. Et dublo cirkus og en bakke lege æg. Indtil vidre har hun jo brugt thea's tucher, men thea er ved at være træt af at dele, så nu får hun sine egene. 

Vi har en kamarat, som er fotograf, så vi har snakket om, at vi ska ha taget familiebillede, her engang. Elsker billeder!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.