Jer der blev kvalmeramt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2014

PST

CL24 skriver:

Hej kvinder :-) 

jer der fik kvalme under graviditeten? Kom den bare fra den ene dag til den anden med fuld skrue? Eller kom den stille og roligt de første par uger inden opkast ? 

Jeg er 4+2 Idag, og har ingen kvalme endnu. Men skal på ferie her i uge 28 med svigerfamilien. Og der ville jeg være 6 fulde uger og blive 7 ved hjemkomst. Og frygter virkelig jeg kan få min ferie ødelagt.

så jer med kvalme ? Beskriv gerne hvordan det kom og hvor slemt det var ? Og om i kunne lave normale ting :-)

Hej, med dig !

Jeg er selv i uge 7+4, og min kvalme er så småt begyndt at kunne mærkes dagligt (sen eftermiddag/aften). Den er kommet stille og roligt, og er helt sikker på at jeg er en af de mere heldige, når det drejer sig om kvalme - men det kan jo nå at ændre sig .

Jeg har lagt mærke til, at det hænger sammen med sult - så få lidt i maven hele tiden, og have noget snack i tasken

God ferie !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

Sunsmile

Jeg var 6+3 da det startede, jeg vidste først ikke at det var kvalme, jeg vågnede bare en morgen og havde det vildt dårligt og kunne ikke holde ud af være nogle steder jeg tog et bad for troede det ville hjælpe, men det blev værre. Så jeg måtte melde mig syg, og havde ikke lyst til at lave ret meget i de næste 3 uger, den sidste uge blev kvalmen erstattet af opkast, men blev så behandlet med drop og b vitamin og så fik jeg det bedre dag for dag.

Mit råd til dig, sørg for at ha noget i maven hele tiden, bare mange små måltider, jeg fik det dårligere når jeg var sulten.

Håber du slipper, i hvert tilfald så længe du er på ferie, rigtig god ferie

Anmeld

26. juni 2014

CL24

PernilleDidde skriver:

Hej, med dig !

Jeg er selv i uge 7+4, og min kvalme er så småt begyndt at kunne mærkes dagligt (sen eftermiddag/aften). Den er kommet stille og roligt, og er helt sikker på at jeg er en af de mere heldige, når det drejer sig om kvalme - men det kan jo nå at ændre sig .

Jeg har lagt mærke til, at det hænger sammen med sult - så få lidt i maven hele tiden, og have noget snack i tasken

God ferie !!

Wow er du gravid!!! Nej hvor spændene Pernille. ❤️  Hvis du har mistanke hvem jeg er, så tys tys. Ingen ved det endnu :-) men skriver til dig snart :-) spændene vi begge er der i vores liv 

Håber jeg er heldig med kvalmen. Men nu får vi af se :-) den er ihvertfald ikke kommet endnu her 4+6 om lidt 

Anmeld

27. juni 2014

PST

CL24 skriver:

Wow er du gravid!!! Nej hvor spændene Pernille. ❤️  Hvis du har mistanke hvem jeg er, så tys tys. Ingen ved det endnu :-) men skriver til dig snart :-) spændene vi begge er der i vores liv 

Håber jeg er heldig med kvalmen. Men nu får vi af se :-) den er ihvertfald ikke kommet endnu her 4+6 om lidt 

Hahaha.. Hvor er verden altså lille!

Ja. Stefan og jeg venter os vores første barn til starten af februar ! vi har kun gjort det halvt officielt - typisk Pernille'her, at kalde sig sit eget navn og dertil placere et profilbillede af hende selv - havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at jeg kendte en herinde fra ! Er simpelthen flad af grin ! 

Er der findeløn? 

Synes da lige, at du skal skrive privat til mig på FB! Tillykke med graviditeten 

Anmeld

27. juni 2014

Snevejr84

Første gang jeg var gravid, havde jeg det fra starten. Der var jeg gravid med tvillinger så det var slemt. Kunne ingenting. Havde mad stående ved siden af sengen, kastede op mange gange om dagen. Men her anden gang har ikke været så slem. Den kom omkring uge 7, kastede kun op nogen gange, men jeg kunne fungere og spise forholdvis normalt

Anmeld

27. juni 2014

CL24

PernilleDidde skriver:

Hahaha.. Hvor er verden altså lille!

Ja. Stefan og jeg venter os vores første barn til starten af februar ! vi har kun gjort det halvt officielt - typisk Pernille'her, at kalde sig sit eget navn og dertil placere et profilbillede af hende selv - havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at jeg kendte en herinde fra ! Er simpelthen flad af grin ! 

Er der findeløn? 

Synes da lige, at du skal skrive privat til mig på FB! Tillykke med graviditeten 

Haha Åååh hvor dejligt altså ja verden er lille.

jeg er ik blevet scannet eller noget, men efter beregning er min termin 28 feb :-) så det da tæt på hindanden. 

Hahah. Du kan da bare prøve og gætte. Men ik offentligt :-) vi ville gerne lige fortælle noget familie det først. Men skal først til lægen den 15/7 og ha det bekræftet :-) så du må vente med tålmodighed :-)

Anmeld

27. juni 2014

Krussedulle

CL24 skriver:

jer der fik kvalme under graviditeten? Kom den bare fra den ene dag til den anden med fuld skrue? Eller kom den stille og roligt de første par uger inden opkast ? 

Jeg er 4+2 Idag, og har ingen kvalme endnu. Men skal på ferie her i uge 28 med svigerfamilien. Og der ville jeg være 6 fulde uger og blive 7 ved hjemkomst. Og frygter virkelig jeg kan få min ferie ødelagt.

så jer med kvalme ? Beskriv gerne hvordan det kom og hvor slemt det var ? Og om i kunne lave normale ting :-)

Fra den ene dag til den anden. Og for fuld skrue!

Anmeld

27. juni 2014

Sitrani

CL24 skriver:

Det er jo ikke sikkert du får kvalme, så lad vær med at bekymre dig om det

Jeg fik kvalme omkring uge 10 mener jeg... Og det kom stille og roligt... Ku spise det meste væk, eller drikke kold saftevand Men kastede en del op alligevel...

Anmeld

28. juni 2014

Tildemor

Mit begyndte ved ude uge 3 ca og det kom stille og roligt, men synes ikk det er så slemt mere, skal bare huske at spise regelmæssigt og drikke massere af væske så går det hurtigt over igen, det skal lige siges jeg har ikk kastet op endnu  

5-6  

Anmeld

28. juni 2014

EnGodMor

Blev kvalmeramt og kastede op fra en uge efter mens udblev. 

Alle tre gange. 

Og det varede alle 9 måneder med opkast og kvalme

Frygt ikke, ikke alle får det sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.