CL24 skriver:
Hej kvinder :-)
jer der fik kvalme under graviditeten? Kom den bare fra den ene dag til den anden med fuld skrue? Eller kom den stille og roligt de første par uger inden opkast ?
Jeg er 4+2 Idag, og har ingen kvalme endnu. Men skal på ferie her i uge 28 med svigerfamilien. Og der ville jeg være 6 fulde uger og blive 7 ved hjemkomst. Og frygter virkelig jeg kan få min ferie ødelagt.
så jer med kvalme ? Beskriv gerne hvordan det kom og hvor slemt det var ? Og om i kunne lave normale ting :-)
Jeg fik lidt kvalme i uge 5 og så gik det ellers amok fra uge 6. Der tog vi på ferie, den værste ferie i mit liv. Kunne slet ikke holde varmen ud, eller spise noget.
Jeg havde døgn-kvalme fra uge 6 til godt og vel uge 20, hvor det så langsomt blev bedre.
Det viste sig så at jeg ventede tvillinger, så det er formentligt derfor jeg havde det så dårligt. Men det er der jo også mange som har, som kun har en bebs i maven
Jeg købte sea-band armbånd til ferien. Synes dog ikke de hjalp. Jeg kontaktede så min læge, som sagde at jeg skulle tage en køresygetablet til flyveturen.
Håber din ferie bliver bedre end min var
og at du slipper for kvalmen
Anmeld