Vis din barnevogn - fortæl hvorfor i valgte den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2014

Anonym trådstarter

Toeffe87 skriver:

Vi har denne valgte det var den vogn vi begge bedst kunne lide. Og så ville vi gerne have en der forhåbentlig kan holde til alle de børn vi skal have. ( det lyder som om vi skal have en kæmpe børneflok nu ) og så fordi den kan være i vores bil som ellers ikke har verdens største bagagerum.
Vi er super glade for den

Tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

mch

Anonym skriver:

Er der nogle af jer der har små biler og evt kan fortælle om jeres barnevogn kan være i den? Uden den skal stå på forsæde eller bagsæde

Jeg ved at en odder med x-dream stel kan være i bagagerummet på en peugeot 106, så den kan godt være i en lille bil

Anmeld

24. juni 2014

Misscbn

Anonym skriver:

Hej.
Er der ikke nogen af jer der kunne tænke sig og vise jeres barnevogn og fortælle om hvorfor i valgte den

Jeg har valgt denne limited edt. den passer både til dreng og pige og kostede mig 9000 kr

købte den for 3 år siden og brugte den lidt over ½ års tid, så den står som ny  dog vil jeg have stel med drejehjul næste gang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juni 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Anmeld

24. juni 2014

ano14316

Vo har haft lidt forskelligt..
Den første jeg købte, var en ABC Design Cobra, som kunne være bag i min lille Chevrolet spark, uden jeg skulle tage hjulene af.. Jeg var super glad for den så længe jeg brugte barnevogbsdelen, også fordi jeg kunne sætte autostolen på i stedet for altid at bærer den.. og fordi vi havde sådan en lille vogn, købte vi en brugt Silver Cross til at sove i hjemme, den har vi stadig.. og så har jeg købt en brugt emmaljunga Big star supreme af min veninde til Jonatan der er 18 dage gammel..og den er bare super lækker at kører med..

Anmeld

24. juni 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Vo har haft lidt forskelligt..
Den første jeg købte, var en ABC Design Cobra, som kunne være bag i min lille Chevrolet spark, uden jeg skulle tage hjulene af.. Jeg var super glad for den så længe jeg brugte barnevogbsdelen, også fordi jeg kunne sætte autostolen på i stedet for altid at bærer den.. og fordi vi havde sådan en lille vogn, købte vi en brugt Silver Cross til at sove i hjemme, den har vi stadig.. og så har jeg købt en brugt emmaljunga Big star supreme af min veninde til Jonatan der er 18 dage gammel..og den er bare super lækker at kører med..

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.