Vis din barnevogn - fortæl hvorfor i valgte den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.810 visninger
35 svar
10 synes godt om
22. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej.
Er der ikke nogen af jer der kunne tænke sig og vise jeres barnevogn og fortælle om hvorfor i valgte den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har en grå brio kompakt, og har været vildt glade for den. Den køre nu på barn nr 2, = 6 år gammel. 

Vi valgte den i sin tid, fordi det var den eneste der ku passe i vores lille bil. Den vejer ik ret meget, hvilket er rigtig dejligt, da jeg har piskesmæld. Den ka klappes helt sammen, og den har punkterfri hjul. Vh stine

Anmeld

22. juni 2014

lineog4

Den første vi valgte var en mørkeblå simo brugt fordi den dengang var testet bedst i tænk og test og vi var så heldige at finde den brugt i en butik på Amager hvor de så også gav garanti. Den holdt til 2 børn og endnu et barn som ekstra vogn i mormors kolonihavehus ;-)

Bagefter købte vi en brugt emmaljunga supreme (tror jeg det var) og den var jeg ikke halvt så glad for som simo'en, men den blev valgt fordi vi havde haft en emmaljunga klapvogn som vi elskede.

Jeg nåede at sælge barnevognen to mnd. Før jeg opdagede jeg var gravid med en ups. Så der skulle igen købes, denne gang købte jeg for første gang en ny vogn, en trille brun med giraffer i foret - det var min vogn, mørkebrun jubi.... Ville aldrig betænke mig og spare pengene og købe en trille igen hvis jeg skulle have flere børn (skal jeg ikke så derfor er den solgt). Storebror kunne sagtens sidde på den (og sove i den også) - ej bliver helt vemodig når jeg ser billeder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2014

Troldemommi

Vi valgte en Odder zip pga den var bare så lækker at køre med, nem at slå sammen, den fylder ikke ret meget, og så det med zip gør at der er en lynlås ned foran på overlæderet, det er suverænt når man skal ned i barnevognen, og så er den rigtig holdbar

Men den er dyr

Monica

Anmeld

22. juni 2014

CharlotteA

Vi har valgt emmajunga  Da den passede bedst til vores behov. Så var det endnu mere dejligt at bedsteforældrene gav den og hvad der ellers hørte til 

Anmeld

22. juni 2014

lineog4

lineog4 skriver:

Den første vi valgte var en mørkeblå simo brugt fordi den dengang var testet bedst i tænk og test og vi var så heldige at finde den brugt i en butik på Amager hvor de så også gav garanti. Den holdt til 2 børn og endnu et barn som ekstra vogn i mormors kolonihavehus ;-)

Bagefter købte vi en brugt emmaljunga supreme (tror jeg det var) og den var jeg ikke halvt så glad for som simo'en, men den blev valgt fordi vi havde haft en emmaljunga klapvogn som vi elskede.

Jeg nåede at sælge barnevognen to mnd. Før jeg opdagede jeg var gravid med en ups. Så der skulle igen købes, denne gang købte jeg for første gang en ny vogn, en trille brun med giraffer i foret - det var min vogn, mørkebrun jubi.... Ville aldrig betænke mig og spare pengene og købe en trille igen hvis jeg skulle have flere børn (skal jeg ikke så derfor er den solgt). Storebror kunne sagtens sidde på den (og sove i den også) - ej bliver helt vemodig når jeg ser billeder

Hov forresten og noget af det aller bedste ved trille og et af de største minusser ved emmaljunga er pladsen nede under barnevognen. Når man som mig har barnevognen og det offentlige som primært transportmiddel og 3 børn, så skal der være plads til en masse under - jeg elskede min store kurv hvor jeg kunne have ALT og madpakker der ikke blev klemt.
Forbandede den lille stof kurv under emmaljungaen

Anmeld

22. juni 2014

AnnaK89

Vi har valgt en Odder zip
Den er i lækker kvalitet, super flot i design.
Elsker at den er nem at klappe sammen, at den ikke vejer en hel masse og at den har den ekstra aksel på stellet, som gør at vægten bliver fordelt over hele kassen/stellet selvom der reelt kun er vægt i den ene ende, det forhindre nemlig at den kommer til at hænge

Anmeld

22. juni 2014

Ayasmor

AnnaKJ skriver:

Vi har valgt en Odder zip
Den er i lækker kvalitet, super flot i design.
Elsker at den er nem at klappe sammen, at den ikke vejer en hel masse og at den har den ekstra aksel på stellet, som gør at vægten bliver fordelt over hele kassen/stellet selvom der reelt kun er vægt i den ene ende, det forhindre nemlig at den kommer til at hænge

Den ser rigtig lækker ud Endte i med at finde en brugt i så fin stand?

Lige en sidebemærkning... Kan det passe, at jeg så dig i Metropol i Hjørring i går omkring middagstid?

Anmeld

22. juni 2014

AnnaK89

Ayasmor skriver:

Den ser rigtig lækker ud Endte i med at finde en brugt i så fin stand?

Lige en sidebemærkning... Kan det passe, at jeg så dig i Metropol i Hjørring i går omkring middagstid?

Ja vi fandt heldigvis en brugt - der er gode penge at spare

Jamen jo, det kan godt passe?

Anmeld

22. juni 2014

tossen93

jeg har valgt en Basson nordic lux -jeans - luft hjul.

jeg har valgt den da jeg ikke har bil og derfor skal bruge den i offentlig transport og have den med i butikker.
den er super nem at manøvre med, og føles ikke så tung og klodset som jeg synes odder og emaljunga gør.

luft hjulene er valgt grundet de maaaange brosten her i byen, og de giver bedre affjedring. de svingbare hjul klare dem uden problemer da de ikke er så små som man lige tror. og hvis det bliver et problem, så kan de låses.

jeg synes også at isoleringen er så meget bedre i basson end eksempelvis trille.

uh og så det at den har et stort liggemål var også vigtigt for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.