Vis din barnevogn - fortæl hvorfor i valgte den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej.
Er der ikke nogen af jer der kunne tænke sig og vise jeres barnevogn og fortælle om hvorfor i valgte den

Odder X-dream, fantastisk vogn, der bare holder.
Bruges nu til 3. barn, så selvom den var dyr, er den alle pengene værd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

sommerfuglen82

Til min dreng fra 2006 og min datter fra 2009 har vi haft en Odder soft, super lækker vogn  
Den står nu hos mine forældre, så de/vi kan bruge den når vi kommer på besøg med lillebror som jeg har termin med om 2 uger.

Til lillebror som gerne snart må kigge ud har vi købt en Emmaljunga kombi edge duo.

Anmeld

22. juni 2014

sommerfuglen82

Til min dreng fra 2006 og min datter fra 2009 har vi haft en Odder soft, super lækker vogn  
Den står nu hos mine forældre, så de/vi kan bruge den når vi kommer på besøg med lillebror som jeg har termin med om 2 uger.

Til lillebror som gerne snart må kigge ud har vi købt en Emmaljunga kombi edge duo.

Anmeld

22. juni 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Anmeld

22. juni 2014

Clisolka

Jeg har denne Trille Gigant til mine børn 

Jeg eeeelsker den! Jeg købte den for 4 år siden, da jeg ventede den ældste, og nu bliver den brugt til lillebror  Jeg har aldrig haft problemer med den. 

Fordelen er kurven nedenunder, især når man ikke har bil og er afhængig af indkøbsposer  En anden fordel er den ekstra åbning i kalechen til de varme dage 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2014

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer der har små biler og evt kan fortælle om jeres barnevogn kan være i den? Uden den skal stå på forsæde eller bagsæde

Anmeld

22. juni 2014

Ayasmor

AnnaKJ skriver:

Ja vi fandt heldigvis en brugt - der er gode penge at spare

Jamen jo, det kan godt passe?

Den er virkelig i flot stand må man sige

Tænkte det nok Syntes bare ikke lige jeg ville gå hen og hive fat i dig og sige hej, og du så ville stå med store undrende øjne og tænkte, hvem f***** er du haha

Anmeld

22. juni 2014

Mama85

Anonym skriver:

Hej.
Er der ikke nogen af jer der kunne tænke sig og vise jeres barnevogn og fortælle om hvorfor i valgte den

Vi har Emmaljunga BSS i creame letherette, grunden til at vi valgte den var at den har et godt liggemål og et pænt design, den bruger vi dog ikke så ofte som vores Stokke Xplory som vi har i Grey melange, for han sover inde det meste af tiden, samtidig med at stokken er mere handy når man er på tur og kan ligges pænt meget ned. 

Anmeld

22. juni 2014

AnnaK89

Ayasmor skriver:

Den er virkelig i flot stand må man sige

Tænkte det nok Syntes bare ikke lige jeg ville gå hen og hive fat i dig og sige hej, og du så ville stå med store undrende øjne og tænkte, hvem f***** er du haha

Haha ja det er nok rigtigt
Hvor stod du henne da?

Er du fra Hjørring eller bare på besøg?

Anmeld

22. juni 2014

Ayasmor

AnnaKJ skriver:

Haha ja det er nok rigtigt
Hvor stod du henne da?

Er du fra Hjørring eller bare på besøg?

Bum bum... Det kan jeg faktisk ikke huske.. foran en butik

Nej, jeg er faktisk fra Randers af. Men var lige en tur i campingvognen, der ligger i Lønstrup, og så kørte vi lige den bette tur ind til Hjørring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.