En rigtig forældre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2014

Lililili

Chellie skriver:

Som jeg skrev - flue-erotik 

Lækkert ord by the way... Flue-erotik, må jeg sq huske ha ha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

Lililili

LiLyKa skriver:

Vi har den skønneste nemmeste søn på 7 måneder. Han er altid glad, leger godt, glad for andre mennesker og har let til smil og grin. Han har fra start sovet igennem hver nat, uden at ville have mad ( fra 22 aften til 6-7 morgen) og det er DER folk åbenbart har et problem. Når de hører vi ikke er oppe hver nat med et skrigende barn, får vi sætningen: " Så har i jo ikke RIGTIGT prøvet at være forældre"! Øhhhh what??? Andre der har oplevet denne mærkværdighed? Jeg tænker omvendt, vi er rigtige gode forældre, der måske nok har et nemt barn, men det er nu trods alt os der formår at aktivere, opmundre, opdrage osv vores søn, så han er nem, glad og harmonisk. Syntes ofte folk får sagt nogle underlige ting... 

Kan se et par stykker misforstår måden det skrevet på, det helt ok, men så vil jeg da liiige gøre det klart at det jeg mener er, at det er de ting man gør af gode ting for sit barn, fx aktivere, hygger, leger opdrager osv. der er med til at gøre en til forældre. I det her tilfælde er det de ting VI gør, for VORES søn( det jo DET indlægget handler om) Det selvfølgelig ikke om hvor meget og lidt barnet sover. Og har ALDRIG ment man gør det dårligt, hvis ens barn ikke sover.  Men kan jo kun sige hvad vi gør og hvad der virker for vores barn, da det DET mit indlæg handler om... Nemlig min familie. Og har STOR respekt for de forældre, der bare får det hele til at fungere trods for lidt søvn. Sikker på de gør en kæmpe indsats, og hvem ved måske jeg en dag laver en tråd der hedder "hjælp mit barn vil ikke sove"  Og så kan vi vidst lade DEN ligge. Tak for mange gode, positive, sjove mv. tilbagemeldinger, sjovt som det åbenbart er en kliche 

Anmeld

23. juni 2014

Løvemor10

I er da ligeså meget forældre som alle andre!

Det handler da ikke om søvn, gråd mv. men om det ansvar man får smidt i armene, når man ligger der på fødegangen (øhh eller adoptionskontoret).

Fra det øjeblik man bliver forælder til et lille barn, får man ansvar for at pleje, passe på og opdrage. Og det skal vi jo alle sammen. 

Nogle børn er naturligt "nemme" andre er mere "udfordrende". 

De første 1½ - 2 år af min søns liv har jeg været oppe 3-4 gange hver nat. Men nu, hvor han snart fylder fire, sover han faktisk igennem stort set hver nat 

Nu starter vi så forfra lige om lidt (er i uge 31). Og denne gang har jeg altså bestilt en NEM unge, der netop sover igennem fra start!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.