LiLyKa skriver:
Vi har den skønneste nemmeste søn på 7 måneder. Han er altid glad, leger godt, glad for andre mennesker og har let til smil og grin. Han har fra start sovet igennem hver nat, uden at ville have mad ( fra 22 aften til 6-7 morgen) og det er DER folk åbenbart har et problem. Når de hører vi ikke er oppe hver nat med et skrigende barn, får vi sætningen: " Så har i jo ikke RIGTIGT prøvet at være forældre"! Øhhhh what??? Andre der har oplevet denne mærkværdighed? Jeg tænker omvendt, vi er rigtige gode forældre, der måske nok har et nemt barn, men det er nu trods alt os der formår at aktivere, opmundre, opdrage osv vores søn, så han er nem, glad og harmonisk. Syntes ofte folk får sagt nogle underlige ting...
Niks i er ikke de eneste. De tråde har der været rigtig mange af...
Dog studser jeg lidt over det du skriver med at det er fordi i opdrager, aktiverer osv jeres barn så i derfor har et nemt barn.
Jeg syntes nu også vi gør alle de ting der med vores barn, men derfor er hun ikke nem alligevel.
Så jeg håber ikke du tænker at alle med børn der ikke er nemme, er selvforskyldt.....

Men er sikkert bare mig der mistolker...
Anmeld