En rigtig forældre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.432 visninger
32 svar
58 synes godt om
21. juni 2014

Lililili

Vi har den skønneste nemmeste søn på 7 måneder. Han er altid glad, leger godt, glad for andre mennesker og har let til smil og grin. Han har fra start sovet igennem hver nat, uden at ville have mad ( fra 22 aften til 6-7 morgen) og det er DER folk åbenbart har et problem. Når de hører vi ikke er oppe hver nat med et skrigende barn, får vi sætningen: " Så har i jo ikke RIGTIGT prøvet at være forældre"! Øhhhh what??? Andre der har oplevet denne mærkværdighed? Jeg tænker omvendt, vi er rigtige gode forældre, der måske nok har et nemt barn, men det er nu trods alt os der formår at aktivere, opmundre, opdrage osv vores søn, så han er nem, glad og harmonisk. Syntes ofte folk får sagt nogle underlige ting... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

M (:

LiLyKa skriver:

Vi har den skønneste nemmeste søn på 7 måneder. Han er altid glad, leger godt, glad for andre mennesker og har let til smil og grin. Han har fra start sovet igennem hver nat, uden at ville have mad ( fra 22 aften til 6-7 morgen) og det er DER folk åbenbart har et problem. Når de hører vi ikke er oppe hver nat med et skrigende barn, får vi sætningen: " Så har i jo ikke RIGTIGT prøvet at være forældre"! Øhhhh what??? Andre der har oplevet denne mærkværdighed? Jeg tænker omvendt, vi er rigtige gode forældre, der måske nok har et nemt barn, men det er nu trods alt os der formår at aktivere, opmundre, opdrage osv vores søn, så han er nem, glad og harmonisk. Syntes ofte folk får sagt nogle underlige ting... 

Vores søn lyder ligesom jeres.. Så er vi nok i "ikke rigtige forældre"-båden sammen med jer (: 

Anmeld

21. juni 2014

Lililili

M (: skriver:

Vores søn lyder ligesom jeres.. Så er vi nok i "ikke rigtige forældre"-båden sammen med jer (: 

Ha ha altid noget vi er flere 

Anmeld

21. juni 2014

Loan

Alle forældre er rigtige forældre, ja vi er nogle som er heldige og får drømme scenariet af et barn og så er der dem som ender i mareridt scenariet med hysteri 24/7 eller andet som skaber stoooore problemer men det gør dem hverken bedre eller dårligere forældre. Eller mere rigtige forældre, måske lidt hårdere prøvede ville være mere korrekt

Anmeld

21. juni 2014

Loa

LiLyKa skriver:

Niks i er ikke de eneste. De tråde har der været rigtig mange af...

Dog studser jeg lidt over det du skriver med at det er fordi i opdrager, aktiverer osv jeres barn så i derfor har et nemt barn.
Jeg syntes nu også vi gør alle de ting der med vores barn, men derfor er hun ikke nem alligevel.
Så jeg håber ikke du tænker at alle med børn der ikke er nemme, er selvforskyldt.....
Men er sikkert bare mig der mistolker...

Anmeld

21. juni 2014

LJMNA

Haha jeps, den har vi hørt om alle 3 unger..

Min ene søster sagde på et tidspunkt da vi begge havde behov for pasning at det måtte være hendes børn mine forældre sku passe, for vi havde jo ikk "rigtigt" børn, de var jo så nemme..

Anmeld

21. juni 2014

Lililili

Loa skriver:

Niks i er ikke de eneste. De tråde har der været rigtig mange af...

Dog studser jeg lidt over det du skriver med at det er fordi i opdrager, aktiverer osv jeres barn så i derfor har et nemt barn.
Jeg syntes nu også vi gør alle de ting der med vores barn, men derfor er hun ikke nem alligevel.
Så jeg håber ikke du tænker at alle med børn der ikke er nemme, er selvforskyldt.....
Men er sikkert bare mig der mistolker...

Jeg vidste det ville blive vendt således...nej det er selvfølgelig ikke sådan ment, det omhandler KUN mit eget barn og mine forældre evner i indlægget, så fik vi vidst det på plads

Anmeld

21. juni 2014

Lililili

Loan skriver:

Alle forældre er rigtige forældre, ja vi er nogle som er heldige og får drømme scenariet af et barn og så er der dem som ender i mareridt scenariet med hysteri 24/7 eller andet som skaber stoooore problemer men det gør dem hverken bedre eller dårligere forældre. Eller mere rigtige forældre, måske lidt hårdere prøvede ville være mere korrekt

Lige præcis, alle der har børn er rigtige forældre, det jo nu engang ikke mængden af gråd det afhænger at, men biologi  

Anmeld

21. juni 2014

Krussedulle

LiLyKa skriver:

Ja ja kender den "sang" lidt for godt

Er åbenbart ikke-mor til 3 drenge

De har alle sammen været som du beskriver din søn

Anmeld

21. juni 2014

Lililili

Dejligt med 3 af slagsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.