Gæt en baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2014

Ayasmor

lineog4 skriver:

Jeg er en klovn til at gætte og det med mavens form tror jeg ikke på da alle mine maver har været nogenlunde ens og alle gættede drenge hver gang og der er da kommet to af hver selv den første gang gættede jordemoder dreng mens jeg lå og fødte pga størrelse, maven og hjerterytme (åh ja hende og min mand havde det sjovt mens jeg knoklede) og ud kom en skøn pige.
Så jeg går mere efter hvad mor selv tror og det har du jo ikke givet et hint om
Men umiddelbart skud fra hoften: dreng

Jeg er selv af den overbevisning, at mavens form intet har med kønnet at gøre. Ej heller andre ammestuehistorier ang. kvalme mm. Men det er stadig skægt nok at sidde og gætte og fundere
Haha, nå ja, men din mand kunne vel lige så godt hygge sig lidt med jdm når nu du havde travlt med at have ondt :p

Jeg har faktisk ikke nogen fornemmelse for det selv. Med min datter var min første intuition, at det var en pige. Denne gang tænkte jeg også pige til at starte på, men nok mere fordi, at jeg har en datter i forvejen og har svært ved at forholde mig til også at skulle have en søn. Hmm... i bund og grund aner jeg det faktisk ikke selv og det skifter lidt, om jeg tror det er en dreng eller pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

lineog4

Ayasmor skriver:

Jeg er selv af den overbevisning, at mavens form intet har med kønnet at gøre. Ej heller andre ammestuehistorier ang. kvalme mm. Men det er stadig skægt nok at sidde og gætte og fundere
Haha, nå ja, men din mand kunne vel lige så godt hygge sig lidt med jdm når nu du havde travlt med at have ondt :p

Jeg har faktisk ikke nogen fornemmelse for det selv. Med min datter var min første intuition, at det var en pige. Denne gang tænkte jeg også pige til at starte på, men nok mere fordi, at jeg har en datter i forvejen og har svært ved at forholde mig til også at skulle have en søn. Hmm... i bund og grund aner jeg det faktisk ikke selv og det skifter lidt, om jeg tror det er en dreng eller pige

Jeg er selv af den overbevisning nu efter 4 børn, at jeg med min krop kan mærke forskel om det er en dreng eller en pige. Det et meget små forskelle. For mig er det at med dreng får jeg ømme bryster og med piger bliver maven hurtigere bulet og jeg kan ikke klare noget der strammer.

Men men det er fuldstændig konsekvensløst for jeg skal ikke have flere børn

Jeg havde forresten ikke kvalme med nogen af dem, ikke trang til mærkelige ting med nogen af dem, ingen drømme om køn og kun med den sidste en ide om hvad det var - gættede forkert de første 3 gange

Anmeld

22. juni 2014

Ayasmor

lineog4 skriver:

Jeg er selv af den overbevisning nu efter 4 børn, at jeg med min krop kan mærke forskel om det er en dreng eller en pige. Det et meget små forskelle. For mig er det at med dreng får jeg ømme bryster og med piger bliver maven hurtigere bulet og jeg kan ikke klare noget der strammer.

Men men det er fuldstændig konsekvensløst for jeg skal ikke have flere børn

Jeg havde forresten ikke kvalme med nogen af dem, ikke trang til mærkelige ting med nogen af dem, ingen drømme om køn og kun med den sidste en ide om hvad det var - gættede forkert de første 3 gange

Haha, altid noget, at du gættede rigtigt bare én af gangene :p
Lærer man ikke også sin krop at kende bedre for hver gang?

Jeg har heller ikke haft kvalme med nogle af mine, på nær lige i starten med barnet her, hvor det KUN var ifm. træning og nok mere handlede om, at maden ikke var faldet til bunden inden jeg gik i gang..DOH!
Brysterne har været MEGET ømme i denne graviditet og knap så ømme sidst. Generelt set er denne graviditet bare MEGET anderledes end sidst, men om det er fordi, at kønnet er et andet eller 2 graviditeter bare ikke er ens, det skal jeg ikke kunne sige

Anmeld

22. juni 2014

lineog4

Ayasmor skriver:

Haha, altid noget, at du gættede rigtigt bare én af gangene :p
Lærer man ikke også sin krop at kende bedre for hver gang?

Jeg har heller ikke haft kvalme med nogle af mine, på nær lige i starten med barnet her, hvor det KUN var ifm. træning og nok mere handlede om, at maden ikke var faldet til bunden inden jeg gik i gang..DOH!
Brysterne har været MEGET ømme i denne graviditet og knap så ømme sidst. Generelt set er denne graviditet bare MEGET anderledes end sidst, men om det er fordi, at kønnet er et andet eller 2 graviditeter bare ikke er ens, det skal jeg ikke kunne sige

Jo du kan fortælle det når bebs er kommet ud vil sige mine bar næsten ens alle 4 men der var små ting som gjorde de to med drenge mindede mere om hinanden og de to med piger mindede mere om hinanden.
Jo man bliver vel bedre til at lytte til sin krop eller måske lytter man mindre fordi man jo har prøvet det før

Anmeld

22. juni 2014

Albertsen92

Har stemt pige

Anmeld

22. juni 2014

Ayasmor

lineog4 skriver:

Jo du kan fortælle det når bebs er kommet ud vil sige mine bar næsten ens alle 4 men der var små ting som gjorde de to med drenge mindede mere om hinanden og de to med piger mindede mere om hinanden.
Jo man bliver vel bedre til at lytte til sin krop eller måske lytter man mindre fordi man jo har prøvet det før

Og det kommer jeg helt sikkert til om 12 uger (+ det løse)

Det må jeg hellere prøve at være opmærksom på så Indtil nu synes jeg, at der har været meget stor forskel på graviditeterne. Er meget mere besværet denne gang og plaget med alle mulige "skavanker". Men om det er meget normalt som 2. gangs.... tja, det må tiden vise

Anmeld

23. juni 2014

Christine

Ayasmor skriver:

Tak Hehe, nysgerrigheden kender jeg alt for godt, men det fungerer overraskende nok godt med ikke at kende kønnet for os

Jeg kommer garanteret med en opdateringen herinde når jeg har født ift. om det blev en lillesøster eller -bror

Ja, helt sikkert. Er det ret sikkert, at det er en pige i venter jer eller er der stadig lidt usikkerhed omkring det?

Denne gang købte vi endda en kønsscanning i uge 15, så "dårlige" er vi til at tøjle nysgerrigheden. Ved nr. 2 kunne vi se uden tvivl til MD at han var en dreng, så der nåede vi ikke helt at tage stilling til det.

Vi har fået at vide at det uden tvivl er en pige denne gang i uge 15 og til MD var det også en pige - meeeen man hører jo historier, så i teorien kunne det være en dreng. Men tror det da ikke. Indtil videre er maven lidt lavere end med drengene, men måske er det bare pga. slatne mavemuskler  (og at jeg ikke er så langt endnu)

Jeg håber da på en opdatering når du har født, nu er jeg jo også helt nysgerrig efter at få at vide hvad h*n er for en! Men jeg holder fast i en dreng indtil videre 

Anmeld

23. juni 2014

Sunsmile

Ayasmor skriver:

Ja, som overskriften lyder, kunne det være sjovt nok at se, hvad i tror der gemmer sig i maven

Vi er ret uenige herhjemme, hvilket giver nogle meget sjove diskussioner af og til

På billedet er jeg 26+6 selvom jeg er 28+0 i dag. Maven er dog vist ca. samme str. og form

Hilsen Sara - Der er lidt spændt på, hvilken "slags", der kommer til september

Rigtig flot mave, jeg er ikke god til at gætte maver. Men et eller andet siger mig at du har enlille pige i maven :-)

Anmeld

23. juni 2014

Ayasmor

Sunsmile skriver:

Rigtig flot mave, jeg er ikke god til at gætte maver. Men et eller andet siger mig at du har enlille pige i maven :-)

Tusind tak skal du have Det bliver spændende at se, om du får ret i dit gæt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.