Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, som overskriften lyder, kunne det være sjovt nok at se, hvad i tror der gemmer sig i maven Vi er ret uenige herhjemme, hvilket giver nogle meget sjove diskussioner af og til På billedet er jeg 26+6 selvom jeg er 28+0 i dag. Maven er dog vist ca. samme str. og form Hilsen Sara - Der er lidt spændt på, hvilken "slags", der kommer til september
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cwl skriver: Billede mangler
Billede mangler
Ayasmor skriver: Ja, som overskriften lyder, kunne det være sjovt nok at se, hvad i tror der gemmer sig i maven Vi er ret uenige herhjemme, hvilket giver nogle meget sjove diskussioner af og til På billedet er jeg 26+6 selvom jeg er 28+0 i dag. Maven er dog vist ca. samme str. og form Hilsen Sara - Der er lidt spændt på, hvilken "slags", der kommer til september
Ud fra maven: lillesøster
Ud fra billedet (som jeg har været så heldig at se): lillebror
(Får jeg så kage uanset udfaldet? )
Krussedulle skriver: Jeg tror at det er en lillebror Og hvor er du bare smuk gravid!
Jeg tror at det er en lillebror Og hvor er du bare smuk gravid!
M (: skriver: Ud fra maven: lillesøster Ud fra billedet (som jeg har været så heldig at se): lillebror (Får jeg så kage uanset udfaldet? )
Ayasmor skriver: Haha... det gør du jo nok alligevel :p eller dvs. Du kan få cremen og jordbær, så skal jeg nok spise bunden (eller var det omvendt)
Haha... det gør du jo nok alligevel :p eller dvs. Du kan få cremen og jordbær, så skal jeg nok spise bunden (eller var det omvendt)
Okay, det er en aftale! Jeg snupper fyldet så får du bunden!
Ayasmor skriver: Tusind tak skal du have jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse selv. Kan kun se, at maven sidder anderledes og ret lavt ift. Sidst, hvor jeg ventede min datter
Tusind tak skal du have jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse selv. Kan kun se, at maven sidder anderledes og ret lavt ift. Sidst, hvor jeg ventede min datter
Sjovt, skulle lige til at skrive "pige" fordi min egen drengemave sad højere Der er nok ikke rigtig nogen sikker regel
Det ligner min mave. Og jeg venter en dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128