Gæt en baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2014

Isabella_mor

Ayasmor skriver:

Hehe.. det kender jeg godt :p
Det er jeg normalt også, bare ikke når det kommer til kønnet på mine børn

I vidste det heller ikke med Aya? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

Ayasmor

Isabella_mor skriver:

I vidste det heller ikke med Aya? 

Nej, hun var også en overraskelse indtil hun var ca. Ti min. Gammel

Anmeld

22. juni 2014

Christine

Ayasmor skriver:

Ja, som overskriften lyder, kunne det være sjovt nok at se, hvad i tror der gemmer sig i maven

Vi er ret uenige herhjemme, hvilket giver nogle meget sjove diskussioner af og til

På billedet er jeg 26+6 selvom jeg er 28+0 i dag. Maven er dog vist ca. samme str. og form

Hilsen Sara - Der er lidt spændt på, hvilken "slags", der kommer til september

Formen ligner lidt den jeg havde med begge drengene.

Ved dog ikke om det bliver det samme her 3. Gang da jeg kun er 21+0 og det ser ud til at blive en pige 

Tror nu heller ikke formen betyder noget, men det er sjovt at gætte 

Anmeld

22. juni 2014

Isabella_mor

Ayasmor skriver:

Nej, hun var også en overraskelse indtil hun var ca. Ti min. Gammel

Vildt  

Anmeld

22. juni 2014

Clisolka

Jeg er på drengeholdet 

Anmeld

22. juni 2014

mit1barn

Jeg siger en pige, rent gæt

Anmeld

22. juni 2014

Ayasmor

Christine skriver:

Formen ligner lidt den jeg havde med begge drengene.

Ved dog ikke om det bliver det samme her 3. Gang da jeg kun er 21+0 og det ser ud til at blive en pige 

Tror nu heller ikke formen betyder noget, men det er sjovt at gætte 

Ja, i sidste ende er det jo netop gætterier Men helt sikkert sjovt at gætte lidt frem og tilbage her i ventiden

Kunne være meget sjovt at se, om din maveform ender med at være lig med drengene nu hvor det er en pige stort tillykke med den kommende datter i øvrigt

Anmeld

22. juni 2014

Christine

Ayasmor skriver:

Ja, i sidste ende er det jo netop gætterier Men helt sikkert sjovt at gætte lidt frem og tilbage her i ventiden

Kunne være meget sjovt at se, om din maveform ender med at være lig med drengene nu hvor det er en pige stort tillykke med den kommende datter i øvrigt

Tak! Og tillykke med din overraskelsesbaby! Jeg ville ønske jeg kunne vente med at finde ud af kønnet, men er alt for nysgerrig. Jeg synes det er flot at i kan og kan sagtens forstå at det er spændende sådan.

Glæder mig til at finde ud af hvad i får 

Og ja, det er sjovt at se om formen betyder noget hos mig. Det ville selvfølgelig gøre mig mindre skeptisk 

Anmeld

22. juni 2014

Ayasmor

Christine skriver:

Tak! Og tillykke med din overraskelsesbaby! Jeg ville ønske jeg kunne vente med at finde ud af kønnet, men er alt for nysgerrig. Jeg synes det er flot at i kan og kan sagtens forstå at det er spændende sådan.

Glæder mig til at finde ud af hvad i får 

Og ja, det er sjovt at se om formen betyder noget hos mig. Det ville selvfølgelig gøre mig mindre skeptisk 

Tak Hehe, nysgerrigheden kender jeg alt for godt, men det fungerer overraskende nok godt med ikke at kende kønnet for os

Jeg kommer garanteret med en opdateringen herinde når jeg har født ift. om det blev en lillesøster eller -bror

Ja, helt sikkert. Er det ret sikkert, at det er en pige i venter jer eller er der stadig lidt usikkerhed omkring det?

Anmeld

22. juni 2014

lineog4

Jeg er en klovn til at gætte og det med mavens form tror jeg ikke på da alle mine maver har været nogenlunde ens og alle gættede drenge hver gang og der er da kommet to af hver selv den første gang gættede jordemoder dreng mens jeg lå og fødte pga størrelse, maven og hjerterytme (åh ja hende og min mand havde det sjovt mens jeg knoklede) og ud kom en skøn pige.
Så jeg går mere efter hvad mor selv tror og det har du jo ikke givet et hint om
Men umiddelbart skud fra hoften: dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.