Skruk i låget -til jer der for nylig er begyndt pb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2014

Anonym trådstarter

mulleh skriver:

Den første gang efter p-pille stop kan man godt få symptomer på graviditet. I må bare vente og se tiden an piger. : ) jeg håber det sker hurtigt for jer. Det ikke sjovt jo længere der går. Jeg har snart opgivet :/ 

Ja ved godt det er os derfor jeg kommer lidt i tvivl men synes bare nogle dage har heg meget ondt! Men ja chancen for at kroppen bare driller. Det finder vi jo ud af den dag mens kommer (forhåbentlig gør den ikke)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

mulleh

Bare pas på det ikke stirre jer til hovedet. Der kan gå lang tid eller kort tid.  For kort tid men mens kan også springe 1 måned eller flere over. Bare fordi den syns. Den har sit eget liv mega nederen  

Anmeld

23. juni 2014

Liiiine

Anonym skriver:

Hvor langt ville du være hvis det var? Jeg sidder også med negative test men der dukker flere ting op jo længere hen jeg kommer der får mig til at tvivle om jeg er gravid eller ej. Måske er du en der tester sent ? Det er svært at sige. Jeg venter egentlig også bare på om mens dukker op eller ej

jeg ville være 5+5! 

Jeg har ikke taget p piller overhovedet, så HÅBER ikke skal tage for længe. 

Hvor "langt" er du (: ? 

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Den har bare af at makke ret! Vi skulle gerne have ramt æl og har været duracell kaniner hver anden dag, det er faktisk hårdt håber den er der i første hug ellers må jeg ha købt et forbrug af energi drik og kaffe ind til at stå ved siden af sengen

Anmeld

23. juni 2014

Liiiine

mulleh skriver:

Bare pas på det ikke stirre jer til hovedet. Der kan gå lang tid eller kort tid.  For kort tid men mens kan også springe 1 måned eller flere over. Bare fordi den syns. Den har sit eget liv mega nederen  

ja tror også det faktum at jeg sidder og venter på at min mens. skal komme (eller IKKE komme!) trigger at den lader vente på sig. 

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Liiiine skriver:

jeg ville være 5+5! 

Okay jeg ville kun være 4+1 idag ja så skulle den jo ikke være påvirket af piller, det kan jeg jo godt risikere, selvom jeg håber den er god nok, det er svært når man læser flere der har testet virkelig virkelig sent 

Anmeld

23. juni 2014

Liiiine

Anonym skriver:

Den har bare af at makke ret! Vi skulle gerne have ramt æl og har været duracell kaniner hver anden dag, det er faktisk hårdt håber den er der i første hug ellers må jeg ha købt et forbrug af energi drik og kaffe ind til at stå ved siden af sengen

Hahahaha! Ja det er sgu ikke for sjov at lave en baby!! 

Er din kæreste også lige så skruk? 

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Liiiine skriver:

Hahahaha! Ja det er sgu ikke for sjov at lave en baby!! 

Er din kæreste også lige så skruk? 

Ja det er han desværre blevet, haha så er det altså ikke nemt

Anmeld

23. juni 2014

mulleh

Liiiine skriver:

jeg ville være 5+5! 

Har i så brugt gummi eller hvordan ?  

Anmeld

23. juni 2014

Liiiine

mulleh skriver:

Har i så brugt gummi eller hvordan ?  

Ja det har vi! Gummi haha .. sikke et ord. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.