Skruk i låget -til jer der for nylig er begyndt pb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.954 visninger
22 svar
5 synes godt om
21. juni 2014

Anonym trådstarter

Hejsa ja jeg er 24 år og har været sammen med min kæreste i 3 år. Vi er for nylig begyndt på pb er der nogen på min alder herinde der har lyst til at der står i samme båd og evt har lyst at skrive og dele erfaringer, og alt hvad vi nu oplever her efter p pille stop. Det ville være rart med nogen i samme båd da jeg har ikke nogle veninder eller noget at snakke med det om, det er nemlig en hemmelighed indtil videre hvis der er nogen må i meget gerne give besked så vil jeg skrive en privat besked til jer herinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

friis

Jeg er 23 år , og stoppede med p piller i december , her er det stadig ikke lykke med på vores vej endnu  

Anmeld

21. juni 2014

Disa

Jeg er 28, spiste den sidste p-pille for en uge siden, har været sammen med min kæreste i 2 år. 

Anmeld

21. juni 2014

Anonym trådstarter

Disa skriver:

Jeg er 28, spiste den sidste p-pille for en uge siden, har været sammen med min kæreste i 2 år. 

Jeg krydser fingre for os alle sammen så vi kan få vires små mirakler  

Anmeld

21. juni 2014

mulleh

Jeg er 22. (Snart 23) og vi har været igang herhjemme er stykke tid.  

Anmeld

22. juni 2014

MDA

Hejsa.

Her er der testdag d 1 Juli. Håber det lykkedes men hvis ikke prøver vi igen det er kun første gang.

Anmeld

22. juni 2014

Anonym trådstarter

MDA skriver:

Hejsa.

Her er der testdag d 1 Juli. Håber det lykkedes men hvis ikke prøver vi igen det er kun første gang.

Krydser fingre for dig. Jeg prøver at teste på onsdag. Jeg er på dag 28 nu men kender desværre ikke min cyklus længde da det også er første måned efter piller men ingen tegn på mens endnu

Anmeld

23. juni 2014

Liiiine

jeg er 23 - godt på vej mod de 24. Vi startede projektet sidste måned, men i denne omgang var der ingen gevinst selv om jeg er gået langt over tid sidder bare og venter på min mens for alle teste er negative. 
Det kan være jeg stresset - sidder med sygepleje-eksamen pt. 

Men ville da godt lige have gang i næste cyklus!! 

Hvad laver folk til daglig og hvor bor i ? 

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Liiiine skriver:

jeg er 23 - godt på vej mod de 24. Vi startede projektet sidste måned, men i denne omgang var der ingen gevinst selv om jeg er gået langt over tid sidder bare og venter på min mens for alle teste er negative. 
Det kan være jeg stresset - sidder med sygepleje-eksamen pt. 

Men ville da godt lige have gang i næste cyklus!! 

Hvad laver folk til daglig og hvor bor i ? 

Hvor langt ville du være hvis det var? Jeg sidder også med negative test men der dukker flere ting op jo længere hen jeg kommer der får mig til at tvivle om jeg er gravid eller ej. Måske er du en der tester sent ? Det er svært at sige. Jeg venter egentlig også bare på om mens dukker op eller ej

Anmeld

23. juni 2014

mulleh

Anonym skriver:

Hvor langt ville du være hvis det var? Jeg sidder også med negative test men der dukker flere ting op jo længere hen jeg kommer der får mig til at tvivle om jeg er gravid eller ej. Måske er du en der tester sent ? Det er svært at sige. Jeg venter egentlig også bare på om mens dukker op eller ej

Den første gang efter p-pille stop kan man godt få symptomer på graviditet. I må bare vente og se tiden an piger. : ) jeg håber det sker hurtigt for jer. Det ikke sjovt jo længere der går. Jeg har snart opgivet :/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.