anjo01 skriver:
Tak Chellie
Hvilke skridt synes du jeg burde tage nu? bor pt i en etværelset lejlighed/rækkehus.
Altså, det lyder jo som om, du allerede er godt igang med de rigtige skridt - få talt med kæresten, stille og roligt, find ud af hvordan I vil gøre det ... Jeg ville nok vente med at lave for mange drastiske ændringer lige de første måneder. Alt andet lige, er der jo mange graviditeter, der ikke når forbi 12. Uge, og så ville det være synd at køre en masse i stilling, flytte sammen osv, hvis det så går i vasken.
Men, sæt jer ned, snak om hvordan I helst vil gøre tingene, og husk at det ikke er altafgørende med et stort hus fra dag 1. Jeg har ikke selv børn, så jeg skal ikke være alt for klog, men vi er da igang med PB herhjemme, og selvom vi bor i en lille 2-værelses, er det dog tanken at det sagtens kan fungere det første år eller to.
Vi har tænkt os at bruge slyngevugge, for at spare plads, og være lidt kreative med opbevaringen. Købe udstyr brugt osv .. Børn behøver heldigvis ikke at fylde en hel masse i starten, og når så behovet melder sig senere, skal vi såmen nok finde noget større 
Anmeld