Læge bekymret over lille vægtøgning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2014

Anonym trådstarter

Mama2012 skriver:

Sikke noget pjat med den læge!!! Hun har nok haft en rigtig dårlig dag

Jeg har selv en BMI på 18 - både denne gang og sidste gange jeg var gravid og tog kun 10kg på den første gang og har taget to på nu, hvor jeg er i uge 21... Så mon ikke det går?

Vores søn var helt normal i str ved fødslen (39+0) og vores datter i maven følger vækstkurven fint. 

Derudover har min læge sagt: Der fødes sunde og raske børn af mødre, der levet af kiks og faxe kondi, så du skal ikke være bekymret, baby skal nok få det den skal have. 

Kram

:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg får det modsatte at vide, trods jeg kun har taget 2 kg på og har 3 uger til termin. 

Mine unger er små men er pga svangerskabsforgiftning og ikke min vægt

baby skal nok tage hvad den har brug for, du har bare mødt en sur og tvær læge 

Ej, det er da ikke en flink læge du har.  Hvad er det for noget at sige når man har ssf,  er det jo ikke unormalt at få små børn - uanset ens egen vægt

Anmeld

21. juni 2014

Anonym trådstarter

Astrid1984 skriver:

Sikke noget fis din læge lukker ud.. Jeg fødte her sidste tirsdag ig havde kun taget 6,5 kilo på og stort set ikke taget på den sidste måneds tid og baby havde en fin størrelse på 3138 gram.

Hvor er du heldig er slet ikke misundelig - jo det tror jeg vidst, at jeg er og bebs er jo vokset fint i maven Tillykke med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.