Mama85 skriver:
Du må respektere at de ikke ønsker at kende kønnet på barnet- dit barn eller ej, det er trods alt deres barnebarn som de gerne vil have som en "overraskelse". At begynde at sige at det er jeres barn og jeres glæde, synes jeg er barnligt og egoistisk. Hvis du vil offentliggøre på facebook, så gør sådan at dine svigerforældre ikke kan se opslaget.
Hun kan respektere deres ønske, ved IKKE at fortælle det op i deres åbne ansigt, og ved at sørge for at de ikke kan se opslaget.
Men hvad skal de gøre når svigerforældrene kommer på besøg, skal de gemme alt tøj/udstyr der kan afsløre kønnet? Hvad når andre spørger ind til babyens køn, og forældrene er i nærheden, skal de så sige "vi skal lige gå lidt væk, de må ikke høre det" og hvad når de omtaler babyen, så skal det altid være "den" og ikke "han", og det kan faktisk godt være lidt svært at huske altid
Jeg synes det er svigerforældrene der er egoistiske hvis de forventer at heidi og hendes kæreste død og pine skal holde kønnet hemmeligt for dem, og jeg forstår det faktisk ikke. Derudover tror jeg ikke kønnet kan holdes hemmeligt for dem indtil fødslen, der er nok nogen eller noget der skal afsløre det
Synes det er ærgeligt at der bliver lagt en dæmper og lidt en dårlig stemning over det 
Anmeld