Skrive det på facebook eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.478 visninger
25 svar
46 synes godt om
20. juni 2014

*Mor Til Albert*

Min kæreste og jeg har i dag fået at vide, at vi skal have en lille søn til november. Vi er meget glade.
Nu er problemet så bare, at mine svigerforældre ikke ønsker at vide, hvad køn vi venter os, og jeg vil MONSTER gerne fortælle mine venner på facebook, at vi skal have en lille lækker dreng.
Min svigerfar har facebook og den benytter min svigermor også til tider.
Ville det være tarveligt af mig, at skrive det på facebook? Mine svigerforældre vil jo opdage det så...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

SandraXOXO

Gør det hemmeligt for lige netop dem? Ellers havde jeg nok bare sendt en sms hvor jeg forklarede at jeg ville offentliggøre den glædelige nyhed for venner og familie på fb og at de må undgå dig hvis de ikke vil se det da det er for stor og god en nyhed til ikke at råbe det ud til verden :-D Det er din baby og din lykke og dig der skal nyde det og dele glæden med alle dem på fb Du vil, lad dig ikke begrænse af dem, de har allerede fået deres børn hvor de bestemte hvad der skulle deles, de bestemmer ikke over jeres barn <3

Og stort tillykke :-D

Anmeld

20. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Kan du ikke skrive det til dine venner over sms eller privat besked? 

Anmeld

20. juni 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det skal måske lige siges at jeg ikke har facebook...

Jeg er af den mening at det er JER der bliver forældre!! Og at de self bliver bedsteforældre. Men det er ligesom at det kommer i anden række. Jeg ville sige det til dem at jeg ville poste det ud netop forDi I skal være forældre og at I glæder jer så meget. Så må det vel være op til dem om de tjekker facebook eller ej. Ja det er min mening. I det tilfælde ville jeg være en smule egoistisk.

Det lyder måske lidt hårdt, men jeg synes bare ikke at man kan tage hensyn til alle når det for engang skyld handler om noget så vigtigt som at I skal være forældre, og så til en lille fantastisk dreng. Det ville jeg heller ikke skjule for verden.

Anmeld

20. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg synes ikke de kan diktere om i må sige det på fb, bare fordi de ikk vil vide det? Må i så heller ikk svare familien hvis de spørger i deres nærvær til en familiesammenkomst?  

Ville nok skrive dem en SMS om at du altså offentliggør kønnet på fb nu, fordi du ved mange er spændte på det og i selv er vildt glade. Så hvis de stadig ikke vil vide det, må de holde sig fra at tjekke dine opslag idag  

Anmeld

20. juni 2014

stm2812

*Heidi* skriver:

Min kæreste og jeg har i dag fået at vide, at vi skal have en lille søn til november. Vi er meget glade.
Nu er problemet så bare, at mine svigerforældre ikke ønsker at vide, hvad køn vi venter os, og jeg vil MONSTER gerne fortælle mine venner på facebook, at vi skal have en lille lækker dreng.
Ville det være tarveligt af mig, at skrive det på facebook? Mine svigerforældre vil jo opdage det så...

Først og fremmest stort tilllykke med drengen

Som en anden skriver så er det netop JER der bliver forældre og I burde ikke skulle gå på listetæer fordi de ikke vil vide det. Havde jeg stået i den situation ville vi nok informere svigerforældrene om at I gerne vil lægge det på fb, og så må de selv holde sig væk derfra, hvis de ikke vil vide de

Selvfølgelig skal I da have lov til at komme ud med den skønne nyhed. 

Anmeld

20. juni 2014

*Mor Til Albert*

stm2812 skriver:

Først og fremmest stort tilllykke med drengen

Som en anden skriver så er det netop JER der bliver forældre og I burde ikke skulle gå på listetæer fordi de ikke vil vide det. Havde jeg stået i den situation ville vi nok informere svigerforældrene om at I gerne vil lægge det på fb, og så må de selv holde sig væk derfra, hvis de ikke vil vide de

Selvfølgelig skal I da have lov til at komme ud med den skønne nyhed. 

Det skal lige siges, at det er mig der gerne vil skrive det. Min kæreste skriver aldrig noget på facebook... 

Anmeld

20. juni 2014

stm2812

*Heidi* skriver:

Det skal lige siges, at det er mig der gerne vil skrive det. Min kæreste skriver aldrig noget på facebook... 

Haha det kender jeg godt Men forstår udemærket godt du gerne vil ud med det. Det er så stort

Anmeld

20. juni 2014

Mor til F

*Heidi* skriver:

Det er dig der skal være mor og derfor bestemmer du helt selv, hvad du vil offentliggøre på Facebook

Hvis ikke svigerfamilien ønsker at vide kønnet,  må de lade være med at gå ind på din profil. 

Følger de dig? Ellers kan de slå den funktion fra, så de ikke kan se dine opdateringer. 

Anmeld

20. juni 2014

*Mor Til Albert*

BabyFreia skriver:

Det er dig der skal være mor og derfor bestemmer du helt selv, hvad du vil offentliggøre på Facebook

Hvis ikke svigerfamilien ønsker at vide kønnet,  må de lade være med at gå ind på din profil. 

Følger de dig? Ellers kan de slå den funktion fra, så de ikke kan se dine opdateringer. 

Ja, de følger mig. Jeg vil tænke over det. Føler bare ikke at jeg kan være det bekendt, hvis jeg skal være helt ærlig... Ja, jeg er måske lidt for betænksom overfor andre, men alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.