Det var vidst et godt spørgsmål jeg fik stillet, og kan se alle ikke er enige, og mange har ting med i bagagen...
Det er ikke med den stolteste samvittighed jeg har et ønske om at komme afsted med kun "min" familie, men synes bare jeg trænger...
Vi kommer ikke afsted alligevel i denne omgang, og har alle jeres tanker og ideer med i bagagen til en anden gang...
Og jeg har taget hende til mig, og vi laver noget sammen kun os to, kun hendes far og hende en gange imellem, og fornylig var hun, jeg og hendes far i biffen og se Harry Potter med efterfølgende frokost og shopping.
Jeg tager med hende til håndbold fester, fordi hendes mor og far helst er fri, og jeg kan huske jeg gerne ville have min mor med dengang... Og det er hyggeligt.
Næste punkt (når vi får sparet op)er en forhåbentlig tur til Disney land i Paris, ALLE SAMMEN!!!
(ps, må jo indrømme at det kan være svært at se hun bliver snydt når hun, når vi kommer til nytår, har været: på skiferie, i Prag, I Tyrkiet og i New York. Det er godt nok ikke med os.)
Men 1000 tak for alle svarene...
De kunne bruges...
Knuz Heidi
Anmeld