c skriver:
Jeg er virkelig ked af, hvis jeg har fået det til at lyde som om jeg synes du er et dårligt menneske for det synes jeg OVERHOVEDET IKKE!!! Jeg forstår sagtens dine følelser og hvorfor du synes det ville være dejligt at tage afsted kun jer. Jeg har selv en bonusdatter på snart 9 år og jeg må da indrømme jeg også sommetider har tænkt det ville være nemmere (og billigere) at tage afsted uden hende da hun også tit rejste med sin mor osv, men inden tanken er tænkt færdig har jeg bare fået det så dårligt for vi kan vel alle sætte os ind i hvordan det må føles for det barn der ikke kommer med. Jeg VED jeg ALDRIG ville byde nogen af mine biologiske børn det og så er det heller ikke okay at byde hende det. Jeg tror det er vigtigt at man stiller sig selv spørgsmålet: Ville jeg gøre det her overfor mine egne børn? og er svaret nej så skal man heller ikke gøre det over for bonuserne...
Jeg er da glad for at høre at i ikke tager afsted uden hende, men synes det er lidt synd i ikke tager afsted uden nogen af jeres børn...
-s...
Jeg kan slet ikke følge din tankegang. Pigen tager selv afsted med sin mor på ferie, skal den anden familie sådan generelt set sættes på stand by hver gang alle ikke er samlet?
Tror du ikke også, at de fælles børn har brug for at opleve, at sjove ting faktisk godt kan ske selvom halvsøster ikke er der?
Personligt synes jeg det er lidt strængt sådan at sætte grænser på dén måde, hos os kan vi tage afsted med alle, med nogle, med ingen. Hvis min forlovede eksempelvis ville rejse kun med sine egne børn jamen så god tur da

Det lyder lidt som dem der køber gaver til alle børnene når én af dem har fødselsdag, fordi det er synd for de andre at de ikke får noget
Anmeld