1000 tak fordi i havde lyst til at svare.....
Der er mange ting i det, og jeg tror ikke vi kommer afsted. Både pga økonomi, og så pga alle de problemer der vil være hvis vi tager afsted uden hende....
Har det absolut heller ikke godt med at tænke vi kan tage afsted uden hende, og derfor måtte jeg jo lige vende det med andre.
Problemet er at hun hænger meget på os, når hun er her(vi har hende ca halvdelen af tiden) så har vi meget lidt voksen tid, for når drengene er kommet i seng så skal hun helst sidde i samme sofa som en af os. På sin vis er det jo også ok, men jeg er SÅ smadret nogle gange og kunne godt tænke mig ro..... Hvis jeg siger det er ok hun sidder der men at hun ikke skal tale, så kigger hun bare mærkeligt på mig, for hun vil jo også have noget opmærksomhed(helt forståeligt) Synes fandme det her med bonusbørn er svært indimellem....
Vi snakkede så lidt om at kunne komme til udlandet, og jeg så en mulighed i at få lidt tid sammen (manden og jeg)om aftenen. Men kan godt se at det vil føles som om vi vælger hende fra... (hvad vi jo også gør). Hun er ellers med til alt andet, også i min familie og vennekreds.
Udover det bliver rejsen jo også dyrere hvis hun skal med, og så har vi slet ikke råd. Så tror bare vi bliver hjemme....
Vi skal afsted på kæreste overnatning i løbet af vinteren, og skal også i teatret... Men kunne egentlig godt tænke mig en tur med "min" familie....
Ved godt jeg er ét dårligt menneske, men det er sådan jeg har det!!!!
I må ikke tro jeg ikke holder af hende, for det gør jeg. Hun er en sød pige og helt fantastisk storesøster, men hun er også teenager, forkælet og krævende!!! Og det kan være lidt svært indimellem når det ikke er ens egen... Sådan er det!!!
Endnu engan tak for svar!!
Knuz Heidi med Jeppe og Mikkel
Anmeld