navle piercing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2009

mariamiss6

he´r kan du se hvordan min navle ser ud nu, og de strækmærker måtte jeg virkelig kæmpe for at få på billedet....

til gengæld har jeg nu et hul jeg ikke kan bruge til en disse, fordi det kun er delvist groet sammen, så jeg kan sikkert godt, med lidt stædighed, få en stav i, men den vil med det samme skabe irritation og give lidt betændelse, har prøvet, fordi hullet bare er for smalt....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

mariamiss6

Caroline86 skriver:

DEN ER UDE!!!!!

ha ups fik ikke lige set denne her først....

Anmeld

14. august 2009

Mullemus86

Hehe Havde samme problem som dig, men.. Bare vent.. Du vænner dig forholdsvis hurtigt til det nye look Syntes det var rigtig svært at tage den ud.. Var jo ligesom blevet en del af mig.. Men, pga. bekymring for arret, røg den.. Er jeg glad for nu, da min navle allerede er tæt på "udlignet" og man nu ikke ser hullet såå meget..

Anmeld

14. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mullemus86 skriver:

Hehe Havde samme problem som dig, men.. Bare vent.. Du vænner dig forholdsvis hurtigt til det nye look Syntes det var rigtig svært at tage den ud.. Var jo ligesom blevet en del af mig.. Men, pga. bekymring for arret, røg den.. Er jeg glad for nu, da min navle allerede er tæt på "udlignet" og man nu ikke ser hullet såå meget..

ja, det er godt nok underligt!
men skal nok vænne mig til det...

Anmeld

15. august 2009

Nanna1985

Jeg pillede min hurtigt ud.. Jeg var 16 uger henne, gad heller ikk have den mere og har aldrig fået den i igen..

Anmeld

15. august 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

DEN ER UDE!!!!!

Føler du dig ikke nøgen på en måde, når den ikke er i ?

Anmeld

15. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Føler du dig ikke nøgen på en måde, når den ikke er i ?

jo..det er simpelthen så "plat"... føler mig sååå dum! haha... men jeg savner den... tager mig hele tiden til navlen hvor jeg plejer at have noget at pille ved... nu er der bare hul ind i maven!?

Anmeld

15. august 2009

mor-til-vanessa

tror jeg pillede min ud i 6 uge. den røg ret hurtigt, var bange for at få ar for har hørt de skulle være ret grimme. er nu snart 24 uger henne og synes stadig det er lidt mærkeligt ikke at have den i, så har da prøve at se om jeg kunne få den i. men hullet er groet sammen i den nedereste del. kunne nok godt få den i hvis jeg virkelig klemte til, men så vigtig er den jo heller ikke.... ha haft den i 12 år så det er vel også på tide den røg.. kan godt forstå det var svært, men godt du tog den ud... jeg har ikk fortrudt, synes bare stadig det ser lidt sjovt ud uden

Anmeld

15. august 2009

Smukkert

Jeg er knap 26 uger henne nu og jeg har stadig min piercing i.
Tror slet ikke jeg får behov for at pille den ud, for der er skind nok den kan sidde i *S*. Hvis min navle begynder at "poppe ud", så ryger piercingen, men det tror jeg ikke den gør. Jeg har en meget dyb navle.

Tager den ud når jeg skal til at føde - og i igen når jeg har født.
Jeg er en kylling til at få lavet en ny piercing, så vil ikke lade hullet gro sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.