navle piercing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29.177 visninger
29 svar
0 synes godt om
14. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej de damer!
Hvornår tog I jeres navle piercing ud i løbet af Jeres graviditet? hvis I gjorde det... Jeg havde egentlig besluttet at fjerne den efter et godt NF resultat, men den sidder stadig hvor den plejer .. Har haft den i 10 år, så det er lidt underligt at den pludselig bare skal væk... er det bare ud med den eller skal jeg vente til maveskindet begynder at strække sig?
knus Caroline 12+0, som føler sig lidt dum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

3rollinger

Caroline86 skriver:

Hej de damer!
Hvornår tog I jeres navle piercing ud i løbet af Jeres graviditet? hvis I gjorde det... Jeg havde egentlig besluttet at fjerne den efter et godt NF resultat, men den sidder stadig hvor den plejer .. Har haft den i 10 år, så det er lidt underligt at den pludselig bare skal væk... er det bare ud med den eller skal jeg vente til maveskindet begynder at strække sig?

Kan du ikke lade den sidde til den begynder at genere. Den skal nok ud under selv foedslen, men hvis den ikke genere under graviditeten er der vel ikke noedvendigt at fjerne den.

Trine, som bliver piercet naar jeg er rigtig stresset og presset, men de holder ikke saa laenge

Anmeld

14. august 2009

FruPudderkvast

Hej de damer!

Hej Caroline

Først og fremmest - TILLYKKE med det gode NF-resultat

Jeg tog min navlepiercing ud ret tidligt faktisk.. Altså inden maven begyndte at vokse vildt og voldsomt  Men jeg har (undskyld mit sprog) kraftedeme alligevel fået nogle grimme SMÅ strækmærker lige over hullet.. Håber du forstår?

Men jeg tror at jeg ville tage den ud.. For en sikkerheds skyld.. Det bliver ikke pænere jo længere du lader den sidde..

Sarah 24 + 4

Anmeld

14. august 2009

Moderator

Saped90 skriver:

Hej Caroline

Først og fremmest - TILLYKKE med det gode NF-resultat

Jeg tog min navlepiercing ud ret tidligt faktisk.. Altså inden maven begyndte at vokse vildt og voldsomt  Men jeg har (undskyld mit sprog) kraftedeme alligevel fået nogle grimme SMÅ strækmærker lige over hullet.. Håber du forstår?

Men jeg tror at jeg ville tage den ud.. For en sikkerheds skyld.. Det bliver ikke pænere jo længere du lader den sidde..

Sarah 24 + 4

ja, jeg tænker også at arret jo klart bliver pænere jo tidligere jeg tager den ud.. kan være jeg skal græde salte tårer og tage den ud i aften! hehe
og tak for dit tillykke!
knus

Anmeld

14. august 2009

FruPudderkvast

Caroline86 skriver:

ja, jeg tænker også at arret jo klart bliver pænere jo tidligere jeg tager den ud.. kan være jeg skal græde salte tårer og tage den ud i aften! hehe
og tak for dit tillykke!
knus

Jeg synes godt nok heller ikke at det var sjovt at tage min ud..  Ens mave ligner slet ikke sig selv - hvor dumt det end lyder 

Men bare tænk på at du kan få den i igen når du har født!

Anmeld

14. august 2009

Moderator

Saped90 skriver:

Jeg synes godt nok heller ikke at det var sjovt at tage min ud..  Ens mave ligner slet ikke sig selv - hvor dumt det end lyder 

Men bare tænk på at du kan få den i igen når du har født!

ja, det er rigtigt! uha...10 år... snøft

Anmeld

14. august 2009

Mathilde

Hej Caroline

Tillykke med det gode resultat til NF scanningen
Jeg havde også navlepiercing da jeg blev gravid. Jeg havde den i indtil uge 32. Jeg tog den ud fordi den begyndte at genere og der gik lidt betændelse i...
Man kan selvfølgelig godt se, at jeg har haft en piercing men det ser slet ikke grimt eller voldsomt ud og der er ikke noget stort ar...

Knus Mathilde

Anmeld

14. august 2009

Moderator

Mathilde skriver:

Hej Caroline

Tillykke med det gode resultat til NF scanningen
Jeg havde også navlepiercing da jeg blev gravid. Jeg havde den i indtil uge 32. Jeg tog den ud fordi den begyndte at genere og der gik lidt betændelse i...
Man kan selvfølgelig godt se, at jeg har haft en piercing men det ser slet ikke grimt eller voldsomt ud og der er ikke noget stort ar...

Knus Mathilde

tak for dit svar!
Jeg har desværre tendens til at få ret tykke ar, så måske er det bedst jeg bare tager mig sammen og får den pillet ud
underligt man kan knytte sig til sådan en! haha... Har nu i 10 år haft en ring siddende i, men en smuk blå sten i kuglen... må gemme den så jeg kan mindes når jeg savner den...hæhæ

Anmeld

14. august 2009

Orkide86

Caroline86 skriver:

Hej de damer!

Jeg har haft min siden jeg var 16, så ja det var utrolig underligt at pille den ud.
Jeg tog den ud til MD scanning i uge 19, da den sad og skyggede. Så hun spurgte om jeg ikke bare ku pille den ud der. og joe, kun jeg da nok godt.. det er vildt underligt, men glad for jeg gjorde det da min navle har ændret sig meget siden uge 19..
Kan godt følge dig..

Hilsen Mirjam 27+3

ps lige et billede så du kan se hvordan min navle ser ud nu..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. august 2009

Mathilde

Caroline86 skriver:

tak for dit svar!
Jeg har desværre tendens til at få ret tykke ar, så måske er det bedst jeg bare tager mig sammen og får den pillet ud
underligt man kan knytte sig til sådan en! haha... Har nu i 10 år haft en ring siddende i, men en smuk blå sten i kuglen... må gemme den så jeg kan mindes når jeg savner den...hæhæ

Ja så synes jeg også du skal tage den ud... Du kan jo lige så godt gøre det først som sidst 
Jeg syntes faktisk også det var lidt hård at tage den ud... Men man vænner sig til at den ikke er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.