navle piercing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mathilde skriver:

Ja så synes jeg også du skal tage den ud... Du kan jo lige så godt gøre det først som sidst 
Jeg syntes faktisk også det var lidt hård at tage den ud... Men man vænner sig til at den ikke er der

I can't do it!
Føler mig simpelthen så ynkelig.. kan bare ikke få mig selv til at tage den ud! hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

Zelania

Hej Caroline.

Du skal ihvertfald ikke være så bange for den skal gro sammen tror jeg.
Jeg har haft min i 10 år også og tog den ud for ca 1½ år siden og den er stadig ikke groet sammen Så det tror jeg ikke du skal være så bange for.

Jeg syntes du kan lade den sidde så længe du syntes det er behageligt, og hvis den begynder at blive træls/øm og til gene kan du jo tage den ud. Man kan jo altid sætte den i engang efter graviditeten er overstået

Knus fra Mette til dig og mavsen

Anmeld

14. august 2009

mariamiss6

Caroline86 skriver:

Hej de damer!
Hvornår tog I jeres navle piercing ud i løbet af Jeres graviditet? hvis I gjorde det... Jeg havde egentlig besluttet at fjerne den efter et godt NF resultat, men den sidder stadig hvor den plejer .. Har haft den i 10 år, så det er lidt underligt at den pludselig bare skal væk... er det bare ud med den eller skal jeg vente til maveskindet begynder at strække sig?
knus Caroline 12+0, som føler sig lidt dum

du kan jo lade den sidde til den begynder at genere, hvis den gør det, det er ikke alle der får problemer med deres.... mit eneste problem blev at den ikke kunne være i navlehullet til sidst....

jeg fik en plastik stav, der er særligt egnet til gravide, den er meget lang og ikke køn, men den bukker sig efter din mave, og man kan klippe af den selv, fordi hullet i kuglen går hele vejen igennem, så den slider bare gevind til, jo længere man skruer kuglen ned....

jeg har hørt de skulle koste 100 kroner, prøv tatovøren, hvis de også piercer...

Anmeld

14. august 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

du kan jo lade den sidde til den begynder at genere, hvis den gør det, det er ikke alle der får problemer med deres.... mit eneste problem blev at den ikke kunne være i navlehullet til sidst....

jeg fik en plastik stav, der er særligt egnet til gravide, den er meget lang og ikke køn, men den bukker sig efter din mave, og man kan klippe af den selv, fordi hullet i kuglen går hele vejen igennem, så den slider bare gevind til, jo længere man skruer kuglen ned....

jeg har hørt de skulle koste 100 kroner, prøv tatovøren, hvis de også piercer...

det er mest arret jeg er bekymret for Men måske skal jeg tale med jordemoderen om det...hun har sikkert fået det spørgsmål før
føler mig bare så dum at jeg ikke bare tager den ud! hæhæ

Anmeld

14. august 2009

Mathilde

Caroline86 skriver:

I can't do it!
Føler mig simpelthen så ynkelig.. kan bare ikke få mig selv til at tage den ud! hahaha

Come on, you CAN do it hvis altså du mener det er bedst at gøre det nu. Ellers så vent til den begynder at genere, så bliver du jo nødt til det...
Min jm sagde at jeg bare kunne lade den sidde og så tage den ud hvis det blev et problem at den sad der...

Anmeld

14. august 2009

mariamiss6

Caroline86 skriver:

det er mest arret jeg er bekymret for Men måske skal jeg tale med jordemoderen om det...hun har sikkert fået det spørgsmål før
føler mig bare så dum at jeg ikke bare tager den ud! hæhæ

mener du om hullet i sig sev bliver grimt??? med strækmærker og sådan???

altså jeg fik 2 strækmærker ved min piercing, de var ca 1 cm lange, på hver side af hullet i toppen.... i min 2. graviditet havde jeg slet ikke nogen stav i, og strækmærkerne blev forlænget med ca. 1 cm....

så det kommer jo helt an på hvor mange strækmærker du får... jeg vil gerne tage et billede til dig hvis jeg kan, men mit kamera er lige ved at lade op nu....

Anmeld

14. august 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

mener du om hullet i sig sev bliver grimt??? med strækmærker og sådan???

altså jeg fik 2 strækmærker ved min piercing, de var ca 1 cm lange, på hver side af hullet i toppen.... i min 2. graviditet havde jeg slet ikke nogen stav i, og strækmærkerne blev forlænget med ca. 1 cm....

så det kommer jo helt an på hvor mange strækmærker du får... jeg vil gerne tage et billede til dig hvis jeg kan, men mit kamera er lige ved at lade op nu....

Nej, det er mest det at jeg ikke er så god til det med arvæv så jeg kunne godt blive bekymret for om det bliver grimmere hvis det skal vokse sammen mens der er stræk på!? er det måske vokser pænere sammen nu, inden huden bliver strukket for meget...
Jeg skal jo nok bare tage mig sammen og få den pillet ud.. kan jo godt selv høre det...

Anmeld

14. august 2009

mariamiss6

jeg forstår ikke hvad det er for et ar du snakker om???? er det arret efter hullet? fordi du regner med den ikke skal i igen?

jeg har ikke haft min i i 2 år eller mere, og hullet er stadig ikke groet sammen, så du kan godt regne med der altid vil være et lille hul i hvert fal...

Anmeld

14. august 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

jeg forstår ikke hvad det er for et ar du snakker om???? er det arret efter hullet? fordi du regner med den ikke skal i igen?

jeg har ikke haft min i i 2 år eller mere, og hullet er stadig ikke groet sammen, så du kan godt regne med der altid vil være et lille hul i hvert fal...

min vokser meget hurtigt sammen..gør mine huller i ørerne også
Ved ikke hvorfor, men har jeg ikke haft øreringe i, i en uge skal jeg virkelig presse til for at få dem i igen
Så det er ar jeg mener... for det når helt sikkert at vokse sammen...

Anmeld

14. august 2009

Moderator

DEN ER UDE!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.