Tidlig tryghedscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

Pikku Myy

FrkRaarup skriver:

Mange mange tak

Det var og er alle pengene værd.

Nej, har ikke fået ringet. Da jeg er meget i tvivl om hvem jeg skal ringe til.

Du kan prøve at spørge Janne T. - jeg har en idé om at hun har klaget over en scanning på et tidspunkt ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

tarkoflen

FrkRaarup skriver:

Mange mange tak

Det var og er alle pengene værd.

Nej, har ikke fået ringet. Da jeg er meget i tvivl om hvem jeg skal ringe til.

Jeg er ret sikker på at Janne T enten skrev et brev eller en mail direkte til skanningsklinikken. Hvilket sygehus var det på? Så må man kunne finde en mail til dem.

Anmeld

20. juni 2014

FrkRaarup

Pikku Myy skriver:

Du kan prøve at spørge Janne T. - jeg har en idé om at hun har klaget over en scanning på et tidspunkt ...

Spurgte hende i sidste uge hvad hun gjorde, men fik aldrig svar. Derfor er jeg blank.

Anmeld

20. juni 2014

FrkRaarup

tarkoflen skriver:

Jeg er ret sikker på at Janne T enten skrev et brev eller en mail direkte til skanningsklinikken. Hvilket sygehus var det på? Så må man kunne finde en mail til dem.

Kolding sygehus.

Kan kun finde tlf. til svangreamb.

Anmeld

20. juni 2014

LilleLene

FrkRaarup skriver:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

(1 smiley eller 2 kan forekomme)

Nå. Er gravid efter vi mistede vores datter i starten af 2013. Lægen mente det var godt for mig lige at få en terminscanning, selvom jeg ikke var i tvivl om termin
Det var dog ikke nogen god oplevelse overhovedet, og vi var meget forvirrede da vi gik derfra Faktisk anede vi ikke rigtig om der egentlig var noget og komme efter

Vi besluttede derfor i går aftes at købe en scanning. Vi trængte begge til ro og så er det jo altid hyggeligt at kigge ind

HELDIGVIS så vi den fineste lille babyspire. Målene passede til min udregning - 10+3. Vi så et fint hjerteblink og fin gennemstrømning. Grundet vores historie satte hun hjertelyd på Jep - crybaby

Vi havde en super super oplevelse og var begge super glade da vi gik derfra.
Vi ved dog begge godt at spiren stadig kan være syg osv osv.. Men nu har vi set liv og er blevet småforelskede Det hele er mere virkeligt, og vi ved hvad vi går ind til.

åååårh hvor er det bare skønt for jer

Anmeld

20. juni 2014

Pikku Myy

FrkRaarup skriver:

Spurgte hende i sidste uge hvad hun gjorde, men fik aldrig svar. Derfor er jeg blank.

Det har sikkert været en forglemmelse

Anmeld

20. juni 2014

FrkRaarup

Pikku Myy skriver:

Det har sikkert været en forglemmelse

Men derfor ved jeg stadig ikke helt hvem jeg skal kontakte

Anmeld

20. juni 2014

*Mor Til Albert*

FrkRaarup skriver:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

(1 smiley eller 2 kan forekomme)

Nå. Er gravid efter vi mistede vores datter i starten af 2013. Lægen mente det var godt for mig lige at få en terminscanning, selvom jeg ikke var i tvivl om termin
Det var dog ikke nogen god oplevelse overhovedet, og vi var meget forvirrede da vi gik derfra Faktisk anede vi ikke rigtig om der egentlig var noget og komme efter

Vi besluttede derfor i går aftes at købe en scanning. Vi trængte begge til ro og så er det jo altid hyggeligt at kigge ind

HELDIGVIS så vi den fineste lille babyspire. Målene passede til min udregning - 10+3. Vi så et fint hjerteblink og fin gennemstrømning. Grundet vores historie satte hun hjertelyd på Jep - crybaby

Vi havde en super super oplevelse og var begge super glade da vi gik derfra.
Vi ved dog begge godt at spiren stadig kan være syg osv osv.. Men nu har vi set liv og er blevet småforelskede Det hele er mere virkeligt, og vi ved hvad vi går ind til.

Et stort tillykke herfra! 

Anmeld

20. juni 2014

Christine

FrkRaarup skriver:

Men derfor ved jeg stadig ikke helt hvem jeg skal kontakte

Sygehuse har ikke så meget kontaktinformation, men kan se at lederne af gynækologisk/obstetrisk afdeling er på følgende link og jeg vil tror det er en idé at klage til en leder.

http://www.sygehuslillebaelt.dk/wm385548

Anmeld

20. juni 2014

Louises

Tillykke med graviditeten :-)

jeg har tidligere klaget over en scanning på Kolding sygehus og blev ringet op af den ledende overlæge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.