Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sarah82 skriver: Hvor skønt for jer stort tillykke!
Hvor skønt for jer stort tillykke!
FrkRaarup skriver: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej (1 smiley eller 2 kan forekomme) Nå. Er gravid efter vi mistede vores datter i starten af 2013. Lægen mente det var godt for mig lige at få en terminscanning, selvom jeg ikke var i tvivl om termin Det var dog ikke nogen god oplevelse overhovedet, og vi var meget forvirrede da vi gik derfra Faktisk anede vi ikke rigtig om der egentlig var noget og komme efter Vi besluttede derfor i går aftes at købe en scanning. Vi trængte begge til ro og så er det jo altid hyggeligt at kigge ind HELDIGVIS så vi den fineste lille babyspire. Målene passede til min udregning - 10+3. Vi så et fint hjerteblink og fin gennemstrømning. Grundet vores historie satte hun hjertelyd på Jep - crybaby Vi havde en super super oplevelse og var begge super glade da vi gik derfra. Vi ved dog begge godt at spiren stadig kan være syg osv osv.. Men nu har vi set liv og er blevet småforelskede Det hele er mere virkeligt, og vi ved hvad vi går ind til.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej (1 smiley eller 2 kan forekomme) Nå. Er gravid efter vi mistede vores datter i starten af 2013. Lægen mente det var godt for mig lige at få en terminscanning, selvom jeg ikke var i tvivl om termin Det var dog ikke nogen god oplevelse overhovedet, og vi var meget forvirrede da vi gik derfra Faktisk anede vi ikke rigtig om der egentlig var noget og komme efter Vi besluttede derfor i går aftes at købe en scanning. Vi trængte begge til ro og så er det jo altid hyggeligt at kigge ind HELDIGVIS så vi den fineste lille babyspire. Målene passede til min udregning - 10+3. Vi så et fint hjerteblink og fin gennemstrømning. Grundet vores historie satte hun hjertelyd på Jep - crybaby Vi havde en super super oplevelse og var begge super glade da vi gik derfra. Vi ved dog begge godt at spiren stadig kan være syg osv osv.. Men nu har vi set liv og er blevet småforelskede Det hele er mere virkeligt, og vi ved hvad vi går ind til.
Dejligt, dejligt, dejligt! Stort tillykke
Stort tillykke med den lille spire og alt held og lykke med denne graviditet håber alt er som det ska være til nf og md og selvfølgelige liiiige indtil spiren kommer ud til jer <3
Kæmpe stort tillykke med den fine scanning, hvor er det dejligt for jer søde
Hvor dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128