Tidlig tryghedscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

Sunsmile

FrkRaarup skriver:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

(1 smiley eller 2 kan forekomme)

Nå. Er gravid efter vi mistede vores datter i starten af 2013. Lægen mente det var godt for mig lige at få en terminscanning, selvom jeg ikke var i tvivl om termin
Det var dog ikke nogen god oplevelse overhovedet, og vi var meget forvirrede da vi gik derfra Faktisk anede vi ikke rigtig om der egentlig var noget og komme efter

Vi besluttede derfor i går aftes at købe en scanning. Vi trængte begge til ro og så er det jo altid hyggeligt at kigge ind

HELDIGVIS så vi den fineste lille babyspire. Målene passede til min udregning - 10+3. Vi så et fint hjerteblink og fin gennemstrømning. Grundet vores historie satte hun hjertelyd på Jep - crybaby

Vi havde en super super oplevelse og var begge super glade da vi gik derfra.
Vi ved dog begge godt at spiren stadig kan være syg osv osv.. Men nu har vi set liv og er blevet småforelskede Det hele er mere virkeligt, og vi ved hvad vi går ind til.

Årh hvor dejligt for Jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Clisolka

Hvor er det skønt at høre for jer! 

Anmeld

19. juni 2014

fru holm

FrkRaarup skriver:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

(1 smiley eller 2 kan forekomme)

Nå. Er gravid efter vi mistede vores datter i starten af 2013. Lægen mente det var godt for mig lige at få en terminscanning, selvom jeg ikke var i tvivl om termin
Det var dog ikke nogen god oplevelse overhovedet, og vi var meget forvirrede da vi gik derfra Faktisk anede vi ikke rigtig om der egentlig var noget og komme efter

Vi besluttede derfor i går aftes at købe en scanning. Vi trængte begge til ro og så er det jo altid hyggeligt at kigge ind

HELDIGVIS så vi den fineste lille babyspire. Målene passede til min udregning - 10+3. Vi så et fint hjerteblink og fin gennemstrømning. Grundet vores historie satte hun hjertelyd på Jep - crybaby

Vi havde en super super oplevelse og var begge super glade da vi gik derfra.
Vi ved dog begge godt at spiren stadig kan være syg osv osv.. Men nu har vi set liv og er blevet småforelskede Det hele er mere virkeligt, og vi ved hvad vi går ind til.

Ej hvor fantastisk... 100000000 gange tillykke  

Må jeg lige høre hvad i skulle gi for sådan en scanning?

Anmeld

19. juni 2014

FrkRaarup

fru holm skriver:

Ej hvor fantastisk... 100000000 gange tillykke  

Må jeg lige høre hvad i skulle gi for sådan en scanning?

Mange mange tak

Gav 400. Vi fik 5 billeder på print og en CD med 12 billeder og et klip hvor baby bevæger sig

Anmeld

19. juni 2014

fru holm

FrkRaarup skriver:

Mange mange tak

Gav 400. Vi fik 5 billeder på print og en CD med 12 billeder og et klip hvor baby bevæger sig

Tusinde tak for svar.. jeg tror jeg vil ringe til lægen i morgen og spørge til råds..

Anmeld

19. juni 2014

FrkRaarup

fru holm skriver:

Tusinde tak for svar.. jeg tror jeg vil ringe til lægen i morgen og spørge til råds..

Det var da så lidt
Det er ikke via lægen vi har købt scanning. Men en privat scanningsklinik

Anmeld

19. juni 2014

fru holm

FrkRaarup skriver:

Det var da så lidt
Det er ikke via lægen vi har købt scanning. Men en privat scanningsklinik

Hehe ja okay.. men det var mere for at få et lille råd med på vejen

Anmeld

19. juni 2014

FrkRaarup

fru holm skriver:

Hehe ja okay.. men det var mere for at få et lille råd med på vejen

Er helt forvirret

Anmeld

19. juni 2014

tarkoflen

Hvor er det skønt! Godt l betalte for den skanning og fik lidt ro, det har l fortjent

Har l kontaktet stedet hvor l blev skannet og klaget over behandlingen?

Endnu engang stort tillykke

Anmeld

19. juni 2014

FrkRaarup

tarkoflen skriver:

Hvor er det skønt! Godt l betalte for den skanning og fik lidt ro, det har l fortjent

Har l kontaktet stedet hvor l blev skannet og klaget over behandlingen?

Endnu engang stort tillykke

Mange mange tak

Det var og er alle pengene værd.

Nej, har ikke fået ringet. Da jeg er meget i tvivl om hvem jeg skal ringe til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.