Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæmpe stort tillykke med lillebror!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: I fredags Fredag den 13. skulle jeg have pks. Der er derfor ikke voldsomt meget at berette om Jeg valgte at få hud til hud kejsersnit som de er begyndt at lave nogle steder.. Det er stadig ret nyt - i hvert fald i Roskilde.. Vores jm havde f.eks. aldrig prøvet at være med til et pks på den måde før Det var SÅ godt! Vil klart anbefale andre som skal have pks, at vælge hud til hud hvis det er en mulighed Vi tog hjem igår, da lillebror (som skal hedde Alexander) var næsten præcis 48 timer - vi skulle jo lige have lavet hælprøven Caroline på 3,5 er helt vildt med ham.. Vil holde i hånd med ham hele tiden, og hele tiden holde styr på hvor han er.. Desuden siger hun konstant 'mig elsker min lillebror' Han er født 10.55 , vejede 3850 og var 52 cm .. Han kom da jeg var 38+6 .. De sagde at han nok var nået at blive kæmpe, hvis jeg var gået tiden ud og så evt. også over tid.. Moderkagen vende nemlig 1 kg (!) og normalt vejer de 5-600 g Så lige lige par billeder
I fredags Fredag den 13. skulle jeg have pks. Der er derfor ikke voldsomt meget at berette om Jeg valgte at få hud til hud kejsersnit som de er begyndt at lave nogle steder.. Det er stadig ret nyt - i hvert fald i Roskilde.. Vores jm havde f.eks. aldrig prøvet at være med til et pks på den måde før Det var SÅ godt! Vil klart anbefale andre som skal have pks, at vælge hud til hud hvis det er en mulighed Vi tog hjem igår, da lillebror (som skal hedde Alexander) var næsten præcis 48 timer - vi skulle jo lige have lavet hælprøven Caroline på 3,5 er helt vildt med ham.. Vil holde i hånd med ham hele tiden, og hele tiden holde styr på hvor han er.. Desuden siger hun konstant 'mig elsker min lillebror' Han er født 10.55 , vejede 3850 og var 52 cm .. Han kom da jeg var 38+6 .. De sagde at han nok var nået at blive kæmpe, hvis jeg var gået tiden ud og så evt. også over tid.. Moderkagen vende nemlig 1 kg (!) og normalt vejer de 5-600 g Så lige lige par billeder
Stort tillykke med lillebror - hvor ser han bare skøn ud!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128