Så er lillebror kommet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2014

Maja_4000

Christine skriver:

Hvor er han sød! Tillykke. Spørger nok dumt, men hvordan foregår hud mod hud kejsersnit?

Tak se svar ovenover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

Maja_4000

SDD skriver:

Kæmpe stort tillykke med jeres lille vidunder!!

hvor ser han bare så dejlig ud

Ehm jeg ved godt nok heller ikke lige hvad det der hud mig hud ks er? Men det lyder til at I alle havde en god oplevelse

Tak
Se mit tidligere svar

Anmeld

16. juni 2014

Maja_4000

Mor Christa skriver:

Kæmpe tillykke søde. 

Hold kæft han er sød!!!!! :-) dejligt at høre at i har det godt. Hvad går det der hud mod hud Ks ud på? :-) 

ps hold da fast, Caroline er blevet stor

Taaak

Se mit tidligere svar

Ja, det er hun hehe

Anmeld

16. juni 2014

Maja_4000

Frk.S skriver:

Stort tillykke med lillebror - hvor er han sød. Og sikke da en stolt storesøster. 

Jeg vil også gerne høre om hud til hud KS, da der er risiko for jeg skal have KS.

Tak

Se mit tidligere svar ved godt nok ikke om alle sygehuse laver det

Anmeld

16. juni 2014

Maja_4000

BabyFreia skriver:

Stort tillykke med lillebror han ser bare super skøn ud ♥

Skal selv have pks på Roskilde sygehus, den 18.07.2014,  og vil rigtig gerne have hud til hud

Selvom far er med hele vejen,  vil jeg så gerne have min lille pige op til mig med det samme

Ih hvor spændende nu har jeg prøvet begge dele, og synes helt sikkert at hud til hud var den bedste oplevelse

Anmeld

16. juni 2014

Maja_4000

CarinaSB skriver:

Mener at det er hvor barnet kommer op til moren lige efter de er kommet ud .. Håber ikke at TS bliver sur over a jeg svarede

Selvfølgelig måtte du svare

Anmeld

16. juni 2014

Christine

Maja_4000 skriver:

Tak se svar ovenover

Tusind tak for svar til os! Det er virkelig dejligt at høre at du havde en god oplevelse med ks. 

Jeg tøver lidt i forhold til om jeg ville kunne klare/ville få lov til at se noget imens min mave er åben, men jeg vil helt sikkert forhøre mig, for det er så hårdt at de tager babyen ud og så går med den ved "normalt" ks 

Jeg håber du kommer dig godt over ks og nyder din lille fine mand 

Anmeld

16. juni 2014

Maja_4000

Christine skriver:

Tusind tak for svar til os! Det er virkelig dejligt at høre at du havde en god oplevelse med ks. 

Jeg tøver lidt i forhold til om jeg ville kunne klare/ville få lov til at se noget imens min mave er åben, men jeg vil helt sikkert forhøre mig, for det er så hårdt at de tager babyen ud og så går med den ved "normalt" ks 

Jeg håber du kommer dig godt over ks og nyder din lille fine mand 

Jeg kunne på ingen måde se min mave stå åben.. Man ligger jo fladt og ens mave skygger ret godt var selv lidt bange for det punkt, men havde bestemt mig for, at jeg måtte kigge op i loftet eller noget hvis jeg synes at det var for voldsomt.. Men det var det slet ikke

Anmeld

16. juni 2014

Christine

Maja_4000 skriver:

Jeg kunne på ingen måde se min mave stå åben.. Man ligger jo fladt og ens mave skygger ret godt var selv lidt bange for det punkt, men havde bestemt mig for, at jeg måtte kigge op i loftet eller noget hvis jeg synes at det var for voldsomt.. Men det var det slet ikke

Det lyder bare helt perfekt!! Ville ønske det kunne være sådan ved alle ks. Jeg må punke lægerne på Skejby for det. 

Tak 

Anmeld

16. juni 2014

Røverdatter

Tillykke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.