hvor mange flasker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.067 visninger
23 svar
6 synes godt om
14. juni 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg var sammen med nogle bekendte for nylig og vi kom til at tale om sutteflasker og de syntes det var vildt at jeg ikke havde flere sutteflasker til min datter og så kom jeg til at tænke på,  hvor mange flasker har I til jeres børn, og hvor mange får de i døgnet?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

TNBC

Ms.Sunshine skriver:

jeg var sammen med nogle bekendte for nylig og vi kom til at tale om sutteflasker og de syntes det var vildt at jeg ikke havde flere sutteflasker til min datter og så kom jeg til at tænke på,  hvor mange flasker har I til jeres børn, og hvor mange får de i døgnet?...

Vi har fire til Lizzie på 15uger, og hun bruger ja, hvad 4-7flasker i døgnet, men de bliver sterilseret når hun er færdig med den fjerde, så der er en klar til den næste 4timer(Hvis hun ikke bliver sulten før det) nogen gange gør vi det, når der er en tilbage, fordi storebror også har tre, der skal sterilseres. 

og det fungere fint. 

hvor mange har i?

Anmeld

14. juni 2014

M&J87

vi har 9 :-)

Anmeld

14. juni 2014

Clisolka

Ms.Sunshine skriver:

Jeg har 10 stående 

Den lille er nu 9 mrd., så det er ved at være begrænset hvad han får af flasker i døgnet. Men det var dejligt nemt, da han var spæd og havde en maddrift på 2 timer 

Pt. får han dog stadig 1-2 flasker på en dag 

Anmeld

14. juni 2014

mortilsilke

Jeg har indtil videre købt 3 eller 4, regner med at have 8 eller lign

Anmeld

14. juni 2014

LinLin

Vi havde vist otte...

Anmeld

14. juni 2014

missehxx

Jeg har 8. 

Det passer fint for han spiser 8 flasker i døgnet så rengør til et døgn ad gangen �� i starten havde jeg 4 og da spiste han 10-12 gange i døgnet, da var jeg ved at blive skør af at ordne flasker ��

Anmeld

14. juni 2014

Christabelle

11 flasker har vi. Mila er 7,5 mdr og er endnu ikke så god til det med andet mad (får pt grød/mos 2 gange dagligt) så hun får stadig 6 flasker i døgnet.

Anmeld

14. juni 2014

M&J87

VenterVanessa skriver:

Jeg har indtil videre købt 3 eller 4, regner med at have 8 eller lign

Vent endelig med det! For de vil ikke tage alle flasker, så man skal prøve sig frem med forskellige mærker.

Anmeld

14. juni 2014

Trekløver(:

Ms.Sunshine skriver:

4 flasker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.