hvor mange flasker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2014

L&V

Ms.Sunshine skriver:

jeg var sammen med nogle bekendte for nylig og vi kom til at tale om sutteflasker og de syntes det var vildt at jeg ikke havde flere sutteflasker til min datter og så kom jeg til at tænke på,  hvor mange flasker har I til jeres børn, og hvor mange får de i døgnet?...

Jeg har 3. Jeg har aldrig lavet på forskud og gjord dem rene med det samme så i bund og grund var 1nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

Lukas&Liam<3

Vi havde 8 til storebror og det resulterede i at vi nogle gange havde glemt i pusletasken eller andre mærkelige steder. Så de mugnede.
Denne gang har vi 3, for vi ordner dem først når vi har brugt alle 3 og det samme ville vi gære hvis der var 8 og synes det er ulækkert at have flasker stående for 1,5 dag. Har aldrig manglet

Anmeld

14. juni 2014

lycly

Markus spiste hver 2. time så vi havde 10 flasker eller sådan. Jeg skyllede dem efter brug og gjorde dem alle rene på een gang og gjorde dem så klar med kogt vand i.

Anmeld

14. juni 2014

Troldemommi

Ms.Sunshine skriver:

jeg var sammen med nogle bekendte for nylig og vi kom til at tale om sutteflasker og de syntes det var vildt at jeg ikke havde flere sutteflasker til min datter og så kom jeg til at tænke på,  hvor mange flasker har I til jeres børn, og hvor mange får de i døgnet?...

Vi har 5

Monica

Anmeld

14. juni 2014

StineC

Vi har 8 MAM flasker. Det passer lige nøjagtigt med at jeg skal sterilisere flasker én gang i døgnet.

Anmeld

15. juni 2014

Mama85

Ms.Sunshine skriver:

Vi har 8 flasker, men min dreng på 9 mdr. Får kun én flaske i døgnet nu  

Anmeld

15. juni 2014

Tip!

Jeg havde 10 stykker til min søn.... 

Skyllede dem altid af efter brug, og kogte dem alle en gang i døgnet... Måske ikke alle 10, men synes det var rart at have et par stykker i reserve  

Anmeld

15. juni 2014

Clisolka

Maria&Lukas skriver:

Vi havde 8 til storebror og det resulterede i at vi nogle gange havde glemt i pusletasken eller andre mærkelige steder. Så de mugnede.
Denne gang har vi 3, for vi ordner dem først når vi har brugt alle 3 og det samme ville vi gære hvis der var 8 og synes det er ulækkert at have flasker stående for 1,5 dag. Har aldrig manglet

Hvordan ulækkert, hvis de bliver skyllet af efter brug? 

Når man kører på 2-timers drift et par dage/nætter, så er det ikke lige det første man tænker over, at vaske flasker midt om natten

Anmeld

15. juni 2014

Lukas&Liam<3

Babymor1013 skriver:

Hvordan ulækkert, hvis de bliver skyllet af efter brug? 

Når man kører på 2-timers drift et par dage/nætter, så er det ikke lige det første man tænker over, at vaske flasker midt om natten

Fordi det gjorde de ikke. Vi var dovne
Nu har vi 3, og hver gang han har fået mad bliver de ordnet helt, da vi ellers hurtigt kommer til at mangler. Det fungerer for os og vores dovenskab

Anmeld

15. juni 2014

liten-mamma

Ms.Sunshine skriver:

Indtil min datter var 10 mdr. havde vi fire flasker og derefter skar vi ned til to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.