Skal vi have en status? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2014

stm2812

Jeg var til endnu en nf scanning i går hvor jeg for 4. Gang fik en ny termin så denne gang er det den 1. Januar. Er det ok jeg stadig bliver i gruppen? Da sandsynligheden for en decemberbaby er stadig er stor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
stm2812 skriver:

Jeg var til endnu en nf scanning i går hvor jeg for 4. Gang fik en ny termin så denne gang er det den 1. Januar. Er det ok jeg stadig bliver i gruppen? Da sandsynligheden for en decemberbaby er stadig er stor

Haha, bare de da kan finde ud af det selvfølgelig må du blive! 

Anmeld

20. juni 2014

stm2812

Mor11 skriver:

Haha, bare de da kan finde ud af det selvfølgelig må du blive! 

Det lyder godt ja vidste godt at den udregnede termin fra lægen ikke passede, men tænk sig at der skulle tre scanninger til før de kunne se det 

Og tusind tak

Anmeld

21. juni 2014

Sunsmile

Ja selvfølgelig er du stadig med, det er da også underligt at du skal igennemså mange skanninger, men det er vel dejligt at se baby igen og igen
1/1-15 er sku ellers en ret fed dato
Rigtig god dag

Anmeld

23. juni 2014

mit1barn

Er i dag 14+4 og vægten er steget med 2 kilo.
Har ikke rigtigt nogle gener ud over ømme bryster, og kvalme hvis jeg ikke spiser regelmæssigt.

Blev rykket en uge frem til en tidlig scanning, og kønsscanningen er på lørdag, hvor vi er ved af bære godt spændte:-)

Anmeld

23. juni 2014

stm2812

Sunsmile skriver:

Ja selvfølgelig er du stadig med, det er da også underligt at du skal igennemså mange skanninger, men det er vel dejligt at se baby igen og igen
1/1-15 er sku ellers en ret fed dato
Rigtig god dag

Ja baby har åbenbart ikke være helt samarbejdsvillig til scanningerne siden de ikke har kunnet se det godt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.