Skal vi have en status? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
15 svar
7 synes godt om
14. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Såå er 1. Trimester vidst efterhånden gået for os alle, og tænkte i måske var med på en lille hygge status 

Jeg kan starte 

14+6

vægt +0-0,5kg (hurra!!)

Har mærket liv 2-3 gange siden 13+ 

Bukser kan IKKE knappes 

Maven buler en pæn del, men er stadig lidt i tvivl om jeg mest af alt ser tyk ud for andre mennesker 

Kvalmen er begrænset til kun om morgenen, og ikke hver morgen længere!!  

God lørdag! Håber i vil være med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

JH12

Status her med lillebror

15+1, vægten siger plus 7kg.
Har kun mærket bobler, men min moderkage ligger også foran.
Har siden uge 6 gået i løst tøj og ventetøj.
Alle er begyndt at spørger om jeg er gravid..

Har heller ikke under denne graviditet et eneste tegn, udover maven vokser

Anmeld

14. juni 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

13+3 her.  

jeg ved ikke hvad jeg har taget på, da jeg hader vægten.  Vil gætte på 3-5 kg på

Maven er ret tydelig. Har købt ventetøj meen kan liiige have mit eget på....

men der går ikke længe før jeg ikke kan. 

Anmeld

16. juni 2014

Babybrain

13+5,

Vægt: Jeg gætter på 3-4 kg.

Kan passe enkelte par løstsiddende bukser endnu, men alt hvad jeg har er begyndt at blive lidt smertefuldt. Må se at få købt noget ventetøj.

Man kan ikke rigtig se det endnu. Kun dem der kender mig godt, kan se at jeg er mere rund, men jeg kunne lige så godt bare være oppustet, synes jeg.

Har ikke rigtig haft nogle gener udover enorm træthed og dovenskab.  

Anmeld

16. juni 2014

stm2812

Jeg er 11+5 i dag. Blev rykket en dag tilbage ved nf i tirsdags, så har nu termin 31. December. 

Vægten siger -3kg da jeg desværre døjer meget med kvalme og opkast er pt deltidssygemeldt på jobbet, da jeg har svært ved at fungere nu hvor jeg har det så dårligt øv måtte bare ikke ske.

maven er dog begyndt at få en fin lille bule

Anmeld

16. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
stm2812 skriver:

Jeg er 11+5 i dag. Blev rykket en dag tilbage ved nf i tirsdags, så har nu termin 31. December. 

Vægten siger -3kg da jeg desværre døjer meget med kvalme og opkast er pt deltidssygemeldt på jobbet, da jeg har svært ved at fungere nu hvor jeg har det så dårligt øv måtte bare ikke ske.

maven er dog begyndt at få en fin lille bule

Ej hvor surt at du er så dårlig, det er bare ikke fedt  Håber det vender efter de gyldne 12 uger  

Anmeld

16. juni 2014

stm2812

Mor11 skriver:

Ej hvor surt at du er så dårlig, det er bare ikke fedt  Håber det vender efter de gyldne 12 uger  

Første gang var det først et par uger efter md-scanning det vendte... Håber bestemt ikke det har tænkt sig at fortsætte lige så længe igen

Anmeld

16. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
stm2812 skriver:

Første gang var det først et par uger efter md-scanning det vendte... Håber bestemt ikke det har tænkt sig at fortsætte lige så længe igen

Kender det, jeg var mega dårlig frem til uge 27-28 sidst. Men denne gang er det helt anderledes. håber din krop ter sig pænere denne gang end sidst  

Anmeld

16. juni 2014

stm2812

Mor11 skriver:

Kender det, jeg var mega dårlig frem til uge 27-28 sidst. Men denne gang er det helt anderledes. håber din krop ter sig pænere denne gang end sidst  

Havde også sådan håbet det ville være bedre denne gang, men nej nej. Man skal jo prøves lidt af

Og tusind tak skal du have

Anmeld

18. juni 2014

Sunsmile

Jeg er idag 14+4, blev rykket 2 dage tilbage.

Jeg har taget ca 3 kg på, på og ja for en måned siden var jeg -3 kg, så ca 6 kg på 1 måned øv.
Jeg har ikke kvalme eller opkast mere, men har tilgengæld utrolig meget lyst til at spise.

Jeg har kun fået lidt mave, men ser nok bare lidt tyk eller oppustet ud

Har fundet noget af det tøj fra sidste år, da jeg har tabt mig ca 8 kg, så det passer nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.