drømme om barnets køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2014

Mama85

rogerrasch skriver:

Hej allesammen. Hvad mener i hvis man drømmer barnets køn betyder det så at det er det køn man får eller??? ☺ bare lige et nysgerrig spørgsmål da jeg i nat har drømt at vi venter en pige denne her gang men er kun 9 uger henne så der er længe til at få barnets køn at vide ☺

Jeg har ikke selv haft de drømme- men derimod har min mor haft det- om mine børn, og hun havde ret i alle 3 gange  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Med thea drømte jeg helt frem til uge 28, at vi sku ha en dreng, eller hundehvalpe, kattekillinger eller helvedshunde. Scaning i uge 28, viste at vi sku en pige. Så JAYY ingen helvedshunde der heldigvis

Med Alberte drømte jeg hele tiden, at vi sku ha en pige der lignede thea. Ud kom alberte, som slet ik ligner thea. Vh stine

Anmeld

13. juni 2014

*Mor Til Albert*

rogerrasch skriver:

Hej allesammen. Hvad mener i hvis man drømmer barnets køn betyder det så at det er det køn man får eller??? ☺ bare lige et nysgerrig spørgsmål da jeg i nat har drømt at vi venter en pige denne her gang men er kun 9 uger henne så der er længe til at få barnets køn at vide ☺

Jeg drømmer om begge køn. Så jeg er helt lost. - Min fornemmelse siger dog, at vi skal have en lille dreng..... Vi får vores babys køn at vide (forhåbenligt) på fredag D. 20.

Anmeld

13. juni 2014

Clisolka

Jeg ved ikke lige hvor meget man skal ligge i de drømme og graviditet 

Første gang jeg var gravid havde jeg nogle mærkelige drømme, hvor vi havde fået en pige. Jeg fik en pige 

Anden gang havde jeg ingen drømme om kønnet - det var en dreng 

Anmeld

13. juni 2014

Alexander&Lærke

Jeg har ikke som sådan haft en drøm om kønnet men min fornemmelse for kønnet har begge gange været rigtigt....  

Jeg var ret sikker på første gang at det var en dreng det viste skanningen også. Anden gang var min graviditet så meget anderledes i forhold til første gang, så tænkte at det måtte være fordi det var en pige, hvilke det også var. 

Men som barn drømte jeg om at jeg skulle have en stor dreng og herefter tvillinge piger.  

Min dreng var godt 4 år da vi fik nr 2 men der var altså kun en pige

Anmeld

14. juni 2014

Tinkabel

Jeg drømte jeg fik en pige en dag før jeg skulle til kønsscanning

Fik så at vide i går at jeg venter mig en skøn lille Dreng

Anmeld

14. juni 2014

MoartilMarc

rogerrasch skriver:

Jeg drømte jeg ville få en dreng det fik jeg.
Sjovt nok drømte jeg også at jeg ville føde den 19 september. Der blev jeg faktisk sat igang dog fødte jeg om natten så han var først ude den 20 september.

Anmeld

14. juni 2014

Sunsmile

Problembarnet skriver:

Tror aldrig jeg har drømt kønnet.. (jeg hører til den klasse der først får kønnet af vide til fødslen )

Men drømte engang at jeg fødte en neger-dukke der faldt fra hinanden da min onkel skulle holde den...

og i denne graviditet drømte jeg at jeg lige pludselig havde født... uden at være til stede.. i Super Best.. og fordi jeg ik havde nogen barnevogn gik jeg fra barnet for at hente storesøster...  men fortrød.. så da jeg gik tilbage var min baby væk.. og ledte i kølediskene.. og regnede med at h*n var blevet pakket ned som en frossen kylling.. 

Tragiske drømme, men max griner alligevel

Anmeld

14. juni 2014

Mivsen

Ved mig har det passet

Har to Børn og har drømt hvilket køn begge gange og det har passet

Anmeld

14. juni 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg er førstegangs gravid i uge 33+3 idag. Og jeg drømte om begge køn så er mega lost 

Men min kære mand drømte kun en gang. Og han drømte om en pige der ligner mig. 

Men vi vil overraskes derfor valgt vi ikk at vide kønnet så vi må vente og se til jeg føder for at se hvilket køn vores lille vidunder har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.